Pagina 2 van 5

Geplaatst: zo 04 feb, 2007 22:05
door tointjuh
beter een puch maxi blok! dan hou je nog wat ruimte over :)

Geplaatst: zo 04 feb, 2007 22:39
door cross-X-team
:shock: nog weer een mooi projectje erbij... ik zeg KTM 525 blok erin... :wink:

Geplaatst: ma 05 feb, 2007 13:10
door ::::JoReN::::
cross-X-team schreef::shock: nog weer een mooi projectje erbij... ik zeg KTM 525 blok erin... :wink:
en ik ben van hetzelfde gedacht! heel krachtig blok dit, je zal niet direct power tekort komen denk ik :p

Geplaatst: ma 05 feb, 2007 13:25
door Vincenzo
ik zie het nu pas. gaat een ferm projectje worden.

zeg maar waarom draaien die dale blokken altijd zo vlugaan frut vaneen?

Geplaatst: ma 05 feb, 2007 14:46
door Yamaha Grizzly 700
Vincenzo schreef:ik zie het nu pas. gaat een ferm projectje worden.

zeg maar waarom draaien die dale blokken altijd zo vlugaan frut vaneen?
geen idee :P deze quad is slechts 20 uur oud en blok kapot :lol:

Geplaatst: ma 05 feb, 2007 15:31
door wally
cross-X-team schreef::shock: nog weer een mooi projectje erbij... ik zeg KTM 525 blok erin... :wink:
helemaal met je eens. 525exc blok erin... :knikduim:

Geplaatst: ma 05 feb, 2007 16:48
door Blaster-boy
crf450...

Geplaatst: ma 05 feb, 2007 16:54
door # 69 NikkY
450 yamaha :lol:

Geplaatst: ma 05 feb, 2007 17:10
door spoor!
ik zou ook ktm 525 blok doen, vind ik persoonlijk veel mooier dan 620 lc4 (vooral het geluid van de 525 vind ik mooier) en qua pakker power/koppel weet ik het verschil niet

Geplaatst: ma 05 feb, 2007 17:15
door Quadzillaboy
Als je hem gaat maken voor mx zou ik gaan voor een trxblok met balansas. Hier op het forum heeft nog iemand er een paar liggen. Als je dan op ebay een andere cilinder zoekt, bv. een 310 of 330 dan heb je meer als power genoeg. En ik denk dat het nog altijd goedkoper is dan een 450 4takt blok

Geplaatst: ma 05 feb, 2007 17:32
door Quad racer
miss heeft ger er nog wel een over :p

Geplaatst: ma 05 feb, 2007 18:44
door SlOoT
Vincenzo schreef:ik zie het nu pas. gaat een ferm projectje worden.

zeg maar waarom draaien die dale blokken altijd zo vlugaan frut vaneen?
constuctie fout in het big-end lager. En nog een aantal kleine domme fouten :lol:

Geplaatst: ma 05 feb, 2007 18:57
door peterrrrr
vraagje wat is een big-end?

Geplaatst: ma 05 feb, 2007 19:06
door Quad racer
big end lager is de lager tussen de drijfstang en krukas

Geplaatst: ma 05 feb, 2007 19:36
door Ralph
Daar zijn toch setjes voor om het allemaal weer in orde te krijgen?