ze rijd 2 quads in een klap verrot.
Vrouw achter het stuur bloed aan de muur!
Misschien geld die niet voor alle vrouwen, maar wel voor een hoop!
Vrouwen op een quad...
daar heb je gelijk in!Vyrena schreef:Ik heb ook zat jongens de mist in zien gaan hoor. Mijn neefje was 15 en reed eens op een LT 80. De eerste bocht die die moest maken knalde die tegen een splinternieuwe auto aan. Tja, dat kan ook gebeuren.
ik spreek mijn ras(mannen) misschien tegen maar ik heb ook al mannen zien smodderen da het nie erger kon!
sedus iedereen gelijk voor de wet!
natuurlijk geld dit voor een ieder die plaatsneemt op iets waarmee ze niet bekend zijn.
Ik heb ook ondersteboven gelegen omdat ik de power van mijn 700 onderschatte maar deze machine gaat er met haar vandoor en dat komt omdat ze naar mijn inzien helemaal niet geinformeerd is.
bedoel zeg nu zelf het filmpje zegt genoeg(en dat duimpje maar naar voren houden he )
Ik vind het filmpje op zich wel grappig hoop dat er geen echt gewonden zijn gevallen
Ik heb ook ondersteboven gelegen omdat ik de power van mijn 700 onderschatte maar deze machine gaat er met haar vandoor en dat komt omdat ze naar mijn inzien helemaal niet geinformeerd is.
bedoel zeg nu zelf het filmpje zegt genoeg(en dat duimpje maar naar voren houden he )
Ik vind het filmpje op zich wel grappig hoop dat er geen echt gewonden zijn gevallen