Pagina 2 van 2
Geplaatst: vr 23 feb, 2007 16:55
door BULLET-PROOF
anders qua kleur enz...
Geplaatst: vr 23 feb, 2007 17:32
door glen
buiten de kleur heeft een LE ook betere voorveren (met piggybags)
Geplaatst: vr 23 feb, 2007 17:49
door rappy 700 rijder
hey
een raptor loopt zonder die begrenzing zo,n 145/150 (bij mij dan) met gps gemeten.
maar de standaard veren zijn echt bagger voor springen dan moet je met piggybacks hebben of ide van een yfz er onder schroeven
gr
friso
Geplaatst: vr 23 feb, 2007 20:25
door jep
hoeveel toeren maakt hij dan?
Geplaatst: vr 23 feb, 2007 21:29
door glen
De regel van drie
120
6000
145
7250
150
7500
Geplaatst: vr 23 feb, 2007 21:32
door jep
ga morgen mn trailtech vapor monteren zal kijken of het klopt die theorie
Geplaatst: zo 25 feb, 2007 12:24
door Turboy6
De limited edition heeft andere veren vooraan gelijk de 450 met piggy backs, zou een wereld van verschil zijn
Geplaatst: zo 25 feb, 2007 13:13
door Sebastien
rappy 700 rijder schreef:hey
een raptor loopt zonder die begrenzing zo,n 145/150 (bij mij dan) met gps gemeten.
maar de standaard veren zijn echt bagger voor springen dan moet je met piggybacks hebben of ide van een yfz er onder schroeven
gr
friso
en wat is dan voor u die begrenzing?
Geplaatst: zo 25 feb, 2007 13:29
door rappy 700 rijder
Sebastien schreef:rappy 700 rijder schreef:hey
een raptor loopt zonder die begrenzing zo,n 145/150 (bij mij dan) met gps gemeten.
maar de standaard veren zijn echt bagger voor springen dan moet je met piggybacks hebben of ide van een yfz er onder schroeven
gr
friso
en wat is dan voor u die begrenzing?
hey
dat is dat ie in zijn vijf bij iets van 6000 toeren de toerenbegrenzer inschakeld mulders motoren veendam heeft dit voor mij eraf gehaald
gr
friso
Geplaatst: zo 25 feb, 2007 14:26
door the dogg raptor
le is gewoon een speciale kleur. voor de rest zijn ze juist hetzelfde.
gz
Geplaatst: ma 26 feb, 2007 12:03
door fastrogeke
raptorfreak schreef:maar qua prestaties zijn die hetzelfde?
heeft zon limited edition gewoon andere looks
of nog andere extra"s?
hoi.de limited edition is motorisch hetzelfde als de gewone 700.hij heeft alléén een andere kleur wat betreft het kappenwerk(zwart/oranje) qua vering is er wel verschil.de LM heeft voor gasveren.hier kun je de veerspanning,demping en de rebound op afstellen.de normale 700 heeft dat niet.ook heeft de LM een ander hoofdremreservoir op het stuur zitten voor de voorem.wat hier het verschil is durf ik niet te zeggen.alléén weet ik dat je de remhendel kunt afstellen.dichter of verder van je stuur.volgens mij komen deze veren en hoofdremreservior van de YFZ 450 af.dit is een wedstrijd machine.dus hebben ze het niet voor niks erop gezet.ik heb zelf de normale 700.de standaard vering is goed genoeg voor op de openbare weg en een bospad.aangezien ik er ook mee op de baan rijdt heb ik de vering van mijn 450 op de 700 gezet.wereld van VERSCHIL.op mijn 450 heb ik nu reigers zitten.ook hier ben ik uiterst tevreden over.ben nu nog steeds aan het zoeken naar de optimale setting voor op de baan.dit is een vak apart en heeft tijd nodig.als ik mocht kiezen tussen de normale of de LM 700 zou ik kiezen voor de LM.weet alléén niet wat het prijsverschil is.
hoop dat je hier wat aan hebt.
grtjs fastrogeke