Dat was mijn Blaster, maar als je het nieuwe model wilt moet je toch behoorlijk in de buidel tasten lijkt me.
Is het nieuwe model wel ooit op kenteken leverbaar? Omdat je al een paar jaar de blaster niet meer door de rdw krijgt i.v.m. 2 takt?
Die van mij is weggegaan voor 2800 euro, en wel in perfecte staat. Ik heb toch liever een mooie van 1998 dan een slechte van 2003.
Mijn Raptor is van 2003 maar was toch zeker niet in betere staat.

blaster uit belgie naar nederland mag nog op de weg?
hoezo zou hij uit 2003 slecht zijn? en die wit zwarte is niet mijn smaak sorry dat ik het zeg maar ik vondt hem totaal lelijk 
 ( mijn excuses maar ieder zijn smaak) hier zijn er ook wel op nl kenteken nieuw model. maarja niet iedereen verkoopt hem he 
  in belgie had ik een mooie gezien met kenteken voor 2000 euro. maarja dan zit ik weer met het invoeren wat niet kan.

Ik bedoel niet dat en quad uit 2003 slecht is, ik heb liever een oude maar in perfecte staat verkerend iets dan een jong iets wat slecht onderhouden is en veelvuldig gebruikt.
En of het een quad betreft of een ander iets maakt dan niet uit.
Wat ik wel bedoel te zeggen is, hoe jonger hoe duurder. En dan kijkt men vaak niet eens naar de staat.
Dat je de geel met zwarte lelijk vond is inderdaad een kwestie van smaak, maar de gele kappen kun je heel goedkoop vervangen voor een andere kleur.
De rest is allemaal gelijk.

En of het een quad betreft of een ander iets maakt dan niet uit.
Wat ik wel bedoel te zeggen is, hoe jonger hoe duurder. En dan kijkt men vaak niet eens naar de staat.
Dat je de geel met zwarte lelijk vond is inderdaad een kwestie van smaak, maar de gele kappen kun je heel goedkoop vervangen voor een andere kleur.
De rest is allemaal gelijk.
RAPTOR 660 SPECIAL EDITION

naja ik heb eindelijk een mail gekregen.
dit was mijn vraag.
ik heb al eens een vraag gestuurd naar de rdw. maar uit het antwoord kon ik niet egt verder. hier zijn een paar dingen die ik wil weten.
het gaat om een Quad.
en nu is mijn vraag,
omdat er overal rond wordt verteld dat je een 2Takt quad niet meer kan laten keuren voor kenteken. ( dus ook geen 2takt meer uit belgie of een anderland)
is dit waar?
een 2Takt quad die al op kenteken staat is geen probleem in nederland. Maar mocht de quad nog geen kenteken hebben wordt het al een probleem om het aan te vragen.
bij 4Takt is dit geen probleem dat mag nog.
ik wil waarschijnlijk een 2takt quad halen
Het gaat hier om een Yamaha banshee of blaster.
en er zit dan ook nog eens geen kenteken op. ( wel frame nummer)
- kan ik hem dan nog laten keuren voor op de baan te rijden of is dit nu door de wet onmogelijk gemaakt?
als er geen papieren bij zitten maar wel een frame nummer, kan hij dan ook nog gekeurd worden?
dit was het dan. ik hoop dat jullie mij over elk stukje toch de goede uitleg kunnen geven. en niet waar de quad voorzien zijn moet bij de keuren.
- maar of het wel nog mogelijk is om een 2 takt quad te laten keuren.
- of het ook alleen met het frame nummer kan ( mochten er geen papieren bij zitten)
- of als ik wel de papieren erbij heb ( wat voor een papieren moet ik dan hebben om te laten keuren)
ik hoop dat deze punten uitgewerkt kunnen worden.
mvg
...
en hier het antwoord.
Geachte heer ....,
In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.
Als u een kentekenbewijs bij uw quad wilt is dit alleen mogelijk wanneer deze als type is goedgekeurd. Bij de keuring dient u hiervoor een CVO (Certificaat Van Overeenkomst) te overleggen. U kunt bij de fabrikant informeren of er voor uw quad een CVO kan worden afgegeven.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice RDW
dus mijn conclusie het is te doen

dit was mijn vraag.
ik heb al eens een vraag gestuurd naar de rdw. maar uit het antwoord kon ik niet egt verder. hier zijn een paar dingen die ik wil weten.
het gaat om een Quad.
en nu is mijn vraag,
omdat er overal rond wordt verteld dat je een 2Takt quad niet meer kan laten keuren voor kenteken. ( dus ook geen 2takt meer uit belgie of een anderland)
is dit waar?
een 2Takt quad die al op kenteken staat is geen probleem in nederland. Maar mocht de quad nog geen kenteken hebben wordt het al een probleem om het aan te vragen.
bij 4Takt is dit geen probleem dat mag nog.
ik wil waarschijnlijk een 2takt quad halen
Het gaat hier om een Yamaha banshee of blaster.
en er zit dan ook nog eens geen kenteken op. ( wel frame nummer)
- kan ik hem dan nog laten keuren voor op de baan te rijden of is dit nu door de wet onmogelijk gemaakt?
als er geen papieren bij zitten maar wel een frame nummer, kan hij dan ook nog gekeurd worden?
dit was het dan. ik hoop dat jullie mij over elk stukje toch de goede uitleg kunnen geven. en niet waar de quad voorzien zijn moet bij de keuren.
- maar of het wel nog mogelijk is om een 2 takt quad te laten keuren.
- of het ook alleen met het frame nummer kan ( mochten er geen papieren bij zitten)
- of als ik wel de papieren erbij heb ( wat voor een papieren moet ik dan hebben om te laten keuren)
ik hoop dat deze punten uitgewerkt kunnen worden.
mvg
...
en hier het antwoord.
Geachte heer ....,
In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.
Als u een kentekenbewijs bij uw quad wilt is dit alleen mogelijk wanneer deze als type is goedgekeurd. Bij de keuring dient u hiervoor een CVO (Certificaat Van Overeenkomst) te overleggen. U kunt bij de fabrikant informeren of er voor uw quad een CVO kan worden afgegeven.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice RDW
dus mijn conclusie het is te doen
Als je het zeker wilt weten moet je even met de keurmeesters bellen bij de RDW, die kunnen je haarfijn uitleggen hoe het zit.
Ik heb een Blaster gehad met Amerikaans kenteken, en kreeg nul op rekest omdat het een 2takt was.
Als het wel zou mogen moeten ze de Trabant ook weer toelaten, die mag ook sinds een paar jaar niet meer op NL kenteken worden gezet.
Een 2 tact voldoet nooit aan de huidige emissie eisen.

Ik heb een Blaster gehad met Amerikaans kenteken, en kreeg nul op rekest omdat het een 2takt was.
Als het wel zou mogen moeten ze de Trabant ook weer toelaten, die mag ook sinds een paar jaar niet meer op NL kenteken worden gezet.
Een 2 tact voldoet nooit aan de huidige emissie eisen.
RAPTOR 660 SPECIAL EDITION