Zondag 18 maart 2007

Laat ons watertanden met de mooiste 4x4 foto's uit je collectie...
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ah nu je het zegt, de boom zit tussen het wiel en het spatbord.
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

Yamaha Grizzly 700 schreef:
Ralph schreef:Je hebt toch een lier :?
punt 1: er was niets daarvoor om te lieren, dat was een weiland
punt 2: ik zat vast tussen dat boompje, hoe had ik moeten lieren? :)
1 : grondanker
2 : als je alleen weg bent kan je beter op dergelijke stukken s stoppen, afstappen en verkennen

en wat dat tillen betreft : alle dagen een paar vlaamse boterhammen met spek en eiers :mrgreen:

:wink:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

Grondanker zit ik inderdaad over te denken omdat ik toch best vaak alleen rijd. iemand die zoiets kan leveren? kom het niet vaak tegen... En inderdaad verken ik het terrein altijd even, maar dit zag ik ff niet aankomen :)
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
Léon
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Léon »

Yamaha Grizzly 700 schreef:Grondanker zit ik inderdaad over te denken omdat ik toch best vaak alleen rijd. iemand die zoiets kan leveren? kom het niet vaak tegen... En inderdaad verken ik het terrein altijd even, maar dit zag ik ff niet aankomen :)

Ja weet je wel ik :p kan je wel een grondanker leveren neem wel even contact met je op

@brutus32 die boterhammen met spek en eiers, al eet je die 10 per dag 300kg in je eentje is toch echt teveel :p maarja proberen kan altijd 8)
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

in een boom klimmen , en de winch erges net boven een hele dikke tak rond de boom doen en terug naar onder zo komt die ook omhoog dan moet je zelf niet heffen :p

neenee grapje , lijkt mij echt niet simpel om zoiets te verplaatsen op mankracht
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Plaats reactie