hoe kan dit
hoe kan dit
WOW Mark vertel meer want ik heb hem inderdaad uit Schoonhoven.
probeer het eens met lachen ook al doet dat pijn aan je gezicht
Linhai 260 black forest
Linhai 260 black forest
ik woon zelf in bergambacht dus ik hoo nog wel eens wat, waarschijnlijk heb je hem gekocht bij R.v.nk (bij politiebureau de straat in aan einde links, dwars op de achterwetering)
vraag nog maar eens wat voor olie ze erin gedaan hebben, en laat je niet afschepen.............het had gewoon garantie moeten zijn.
vraag nog maar eens wat voor olie ze erin gedaan hebben, en laat je niet afschepen.............het had gewoon garantie moeten zijn.
hoe kan dit
Hoi Mark
Inderdaad heb ik hem bij R.v.nk vandaan.
Maar vertel wat staat mij daar nog meer te wachten.
Dan kan ik er in de toekomst rekening mee houden.
Dus als je meer weet hoor ik het graag van je.
En kan ik er anderen ook mee helpen.
Want een vriend van mij wil daar ook een quad gaan kopen.Ik moet ook wel even kwijt als je nog nooit een quad heb gehad is het best wel moeilijk om een juist adres te vinden die betrouwbaar is.
En waar je na je aankoop ook nog wat aan heb nazorg bijv.
Gr Wilko
Inderdaad heb ik hem bij R.v.nk vandaan.
Maar vertel wat staat mij daar nog meer te wachten.
Dan kan ik er in de toekomst rekening mee houden.
Dus als je meer weet hoor ik het graag van je.
En kan ik er anderen ook mee helpen.
Want een vriend van mij wil daar ook een quad gaan kopen.Ik moet ook wel even kwijt als je nog nooit een quad heb gehad is het best wel moeilijk om een juist adres te vinden die betrouwbaar is.
En waar je na je aankoop ook nog wat aan heb nazorg bijv.
Gr Wilko
Linhai 260 black forest
Linhai 260 black forest
hoe kan dit
Mark bedankt
Maar ja de volgende keer als ik weer wat heb dan bel ik eerst en wil ik wel of eis ik dat het onder garantie valt.
Want daar heb ik nog een jaar recht op.
En anders ach hij kent mij nog niet goed zal ik maar zeggen
In ieder geval bedankt
Gr Wilko
Maar ja de volgende keer als ik weer wat heb dan bel ik eerst en wil ik wel of eis ik dat het onder garantie valt.
Want daar heb ik nog een jaar recht op.
En anders ach hij kent mij nog niet goed zal ik maar zeggen
In ieder geval bedankt
Gr Wilko
Linhai 260 black forest
Linhai 260 black forest
hoe kan dit
Hoi Peter
Inderdaad handig
Jij weet als geen ander hoe ik op zoek was naar een quad.
En dan denk je de juiste zaak te hebben gevonden valt het toch weer tegen.
Jammer weer wat bij geleerd ik had het toch liever anders gezien.
En dan kunnen andere wel zeggen het is maar 30 euro maar toch vind ik het een slechte zaak en zonde van de naam van je zaak.
daarom dacht ik ook ik zet het hier gewoon op het forum zodat iedereen het kan zien stom van hem want ik heb hem nog gezegd dat ik alles hier zou vermelden(toen ik de quad bij hem kocht)
Gr Wilko
Inderdaad handig
Jij weet als geen ander hoe ik op zoek was naar een quad.
En dan denk je de juiste zaak te hebben gevonden valt het toch weer tegen.
Jammer weer wat bij geleerd ik had het toch liever anders gezien.
En dan kunnen andere wel zeggen het is maar 30 euro maar toch vind ik het een slechte zaak en zonde van de naam van je zaak.
daarom dacht ik ook ik zet het hier gewoon op het forum zodat iedereen het kan zien stom van hem want ik heb hem nog gezegd dat ik alles hier zou vermelden(toen ik de quad bij hem kocht)
Gr Wilko
Linhai 260 black forest
Linhai 260 black forest
Wat olie betreft, dit is natuurlijk nooit garantie, en een 2liters kosten al gauw over de 20 euro....
Wat de rest betreft had het inderdaad garantie moeten zijn, en had die olie misschien wel als tegemoetkoming eraf gekund moeten hebben.
Wat de rest betreft had het inderdaad garantie moeten zijn, en had die olie misschien wel als tegemoetkoming eraf gekund moeten hebben.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
tuurlijk teunie, wilko moest toch weer heen en weer rijden om die quad te brengen, dat ook tijd en geldTeunie schreef:Wat olie betreft, dit is natuurlijk nooit garantie, en een 2liters kosten al gauw over de 20 euro....
hoe kan dit
haha Rustig Mark
Ik moet inderdaad +/_85 km heen en terug rijden.
Omdat bij mij in de buurt haast geen quadshops te vinden zijn altans geen grote.
En Teun mischien ben ik wat verwent wat garantie betreft.
Ik ben gewent dat als je iets nieuws koopt dat je er het eerste jaar geen kosten aan heb.
Tenzij het door je eigen schuld stuk is gegaan.
En verder ben ik ziels gelukkig met mijn quad (was een jeugd droom)
Ik ben er verder ook niet rouwig om maar ik moest gewoon mijn slechte adem even kwijt.
In ieder geval bedankt voor de steun.
Gr Wilko
Ik moet inderdaad +/_85 km heen en terug rijden.
Omdat bij mij in de buurt haast geen quadshops te vinden zijn altans geen grote.
En Teun mischien ben ik wat verwent wat garantie betreft.
Ik ben gewent dat als je iets nieuws koopt dat je er het eerste jaar geen kosten aan heb.
Tenzij het door je eigen schuld stuk is gegaan.
En verder ben ik ziels gelukkig met mijn quad (was een jeugd droom)
Ik ben er verder ook niet rouwig om maar ik moest gewoon mijn slechte adem even kwijt.
In ieder geval bedankt voor de steun.
Gr Wilko
Linhai 260 black forest
Linhai 260 black forest
hoe kan dit
Linhai 260 black forest
Linhai 260 black forest