Pagina 2 van 2

Geplaatst: wo 12 sep, 2007 18:15
door Frank MB
No Limit YFZ schreef:Wij halen betere resultaten met grotere kleppen.
Pro Circuit en andere grote tuners in de states hadden toen allemaal crfx koppen, en nu gebruiken ze wel de crf koppen. Groter is namelijk lang niet altijd beter. Maar ieder zijn tuningding. Ik heb dit natuurlijk niet zelf uitgeprobeerd.

Geplaatst: wo 12 sep, 2007 21:56
door Speedy69
kunnen deze ook klaar gemaakt worden voor op de baan en gehomologeerd worden voor op de baan?
Wil wel zo een betrouwbare dakar motorblok op een quad waar ik dan dagelijks zonder zorgen mee kan rijden.

Geplaatst: do 13 sep, 2007 08:09
door No Limit W-tec
Nee niet homologeerbaar (voorlopig) puur competitiegebruik

Geplaatst: do 13 sep, 2007 09:36
door JR
No Limit YFZ schreef:Nee niet homologeerbaar (voorlopig) puur competitiegebruik
Voorlopig? Zijn er plannen?

Geplaatst: do 13 sep, 2007 10:58
door Mika
W-Tec had het oude model toch gehomologeerd in Nederland dacht ik? Heb ooit eens een foto gezien van een oude Eraser met lichten en een plaat op.

Zou goed zijn voor de verkoop volgens mij moesten ze ook met papieren komen!

Geplaatst: do 13 sep, 2007 11:04
door WJB#222
dat is een geele w-tec ja
die staat bij maessen met kenteken :duimhoog:

Geplaatst: do 13 sep, 2007 11:45
door No Limit W-tec
JR schreef:
No Limit YFZ schreef:Nee niet homologeerbaar (voorlopig) puur competitiegebruik
Voorlopig? Zijn er plannen?
Heel vaag maar hoop er alvast maar niet op.

Geplaatst: do 13 sep, 2007 15:10
door spoor!
Speedy69 schreef:kunnen deze ook klaar gemaakt worden voor op de baan en gehomologeerd worden voor op de baan?
Wil wel zo een betrouwbare dakar motorblok op een quad waar ik dan dagelijks zonder zorgen mee kan rijden.
die blokken zijn wel te koop, als ik me niet vergis. Dus je zou ze ook wel legaal moeten krijgen denk ik :engel: