Verjaardag Flippen
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik loop al op van de zenuwen als ik denk aan de eerste BQR wedstrijd...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
De foto's . Kheb moeten selecteren ... waren er iets teveel om alle goeie te posten. Zal dus de volgende keer dat we elkaar tegenkomen eens bezorgen op USB, zitten schone wallpapers bij Geniet alvast en neem nen emmer erbij voor de kwijl.
Komt ook nog een filmpje van die dag, maar das voor in de vakantie, want ik heb het dvd'tje nog niet. Dan komen er nog 2 filmpjes. Eentje over Flippen en dan nog van Westdorpe 18/02/07. JR Productions draait dus op volle toeren .
Komt ook nog een filmpje van die dag, maar das voor in de vakantie, want ik heb het dvd'tje nog niet. Dan komen er nog 2 filmpjes. Eentje over Flippen en dan nog van Westdorpe 18/02/07. JR Productions draait dus op volle toeren .
‰ Quadracing Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Big air time zo te zien, man man
Let op de tweede foto op de typisch Vlaeymans houding (hopelijk speelt ie zijn kindergeld niet kwijt vroeg of laat op deze manier )
Let op de tweede foto op de typisch Vlaeymans houding (hopelijk speelt ie zijn kindergeld niet kwijt vroeg of laat op deze manier )
JR schreef:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
-
- Quadracer
Thx Doublet . Is wel nog maar de 2de keer dat ik echt foto's trek. Het wel al wat, maar de eerste waren niet om naar huis te schrijven. De sprongen lagen dit weekend iets scherper volgens Marlon (hij sleept het parcour) lagen de bergen iets scherper dan de vorige keren. Iedereen was er wel tevreden van, ook de solo's. Ook de sporenvorming op de bergen is volledig weg. De eerste maal dat het open was van dit jaar was dat een ramp!
@ No limit: Is dat niet om zijn machine naar beneden te duwen?
@ No limit: Is dat niet om zijn machine naar beneden te duwen?
‰ Quadracing Team
dat denk ik ook de quads zullen hun peren zien daar!
@JR: sjieke foto's man , zijde wel zeker dage verder gaat met uw studies? kan je van JR productions nog niet leven?
ik denk dat de maandag heel ons kompanie stijf was! de peter, ikke, de langen, de maarten, misschien fré & andries ook? of teveel gegeten ?
@JR: sjieke foto's man , zijde wel zeker dage verder gaat met uw studies? kan je van JR productions nog niet leven?
ik denk dat de maandag heel ons kompanie stijf was! de peter, ikke, de langen, de maarten, misschien fré & andries ook? of teveel gegeten ?
Flying Member of °/oo Quad Racing Team
Ik was niet echt stijf maar heb 1 slechte landing gehad aan tafelberg achteraan. Ben over de tafelgesprongen en heb een slag in de nek gekregen met als resultaat dat ik nu al 3 dagen een ongeloofelijke pijnlijke rug heb. Moeilijk recht kunnen komen. Uit bed stappen is ook nogal moeilijk...
Hoe dit komt I DONT KNOW.
@filip: kem echt terug goesting om nog wa van die worsten te eten! Het heeft mij gesmaakt!
Hoe dit komt I DONT KNOW.
@filip: kem echt terug goesting om nog wa van die worsten te eten! Het heeft mij gesmaakt!
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Ik was redelijk stijf aan de kuiten heb dat nog nooit gehad!Voor de rest een beetje zoals gewoonlijk ondanks alle training.Misschien van een beetje "te" hard te gaan ?Wie zal het zeggen... . Was een zeer fijne dag heb meer als genoeg gerede denk ik.. Ik kijk al uit naar de quad day op Westdorpe ! Eerst dit weekend de mclb probere te overleven.
FAILURE IS NOT AN OPTION
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
Mooie foto's, plein ziet er echt sjiek uit, kverlang al tot zondag.
@peet107 en de rest: je moet zondag maar in het rennerspark eens goedendag komen zeggen éé (oranje quad, nr 74 en een smalle grote kerel)
@peet107 en de rest: je moet zondag maar in het rennerspark eens goedendag komen zeggen éé (oranje quad, nr 74 en een smalle grote kerel)
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
@ Sg6: Ken de pijn die je voelt! Heb zo anderhalve maand gelopen. Een par tips: (1) goeie matras is zeeeer belangrijk. Als je goed kan slapen is de pijn al minder. (2) Kersenpitkussen, het ontspant de spieren en verhelpt onstekingen (3) Blijft de pijn, ga naar dokter. Niet blijven uitstellen!
Heb in die situatie gezeten. Ben nog aan het herstellen ! Mss van de zomer opnieuw rijden.
@ Quadracer 74: dan zal het makkelijk zijn om je te vinden
Heb in die situatie gezeten. Ben nog aan het herstellen ! Mss van de zomer opnieuw rijden.
@ Quadracer 74: dan zal het makkelijk zijn om je te vinden
‰ Quadracing Team
Dé madam zal ook keer woordje plasseren ze
was idd zalige dag
vree schoon weer, perfect parcours, goe volk, een glaske schuimwijn en niet te vergeten de ambachtelijke worstjes
kdenk da surprise voor flipkes 25ste verjaardag meer of geslaagd was
tot de volgende vergadering
en merci voor al die der was, die geholpen heeft en natuurlijk
ook aan Marijke die alles mogelijk heeft gemaakt
eline
Member of °/oo Quad Racing Team
was idd zalige dag
vree schoon weer, perfect parcours, goe volk, een glaske schuimwijn en niet te vergeten de ambachtelijke worstjes
kdenk da surprise voor flipkes 25ste verjaardag meer of geslaagd was
tot de volgende vergadering
en merci voor al die der was, die geholpen heeft en natuurlijk
ook aan Marijke die alles mogelijk heeft gemaakt
eline
Member of °/oo Quad Racing Team