Vroeger ook veel gedaan, maar na een tijdje kom je die moddertoestanden echt wel beu. Had zelfs speciale wasmachine staan in tuinhuis om quadkleren te wassen...
Ook het schoonmaken van de quad was er op de duur echt te veel aan. Zoals je zegt : als je niet alles van plastiek en bodemplaten afneemt is het haast niet doenbaar om proper te krijgen. Ik reed dan nog met Grizzly en daar doe je niet op paar minuutjes plastiek en bodemplaten af en terug op zoals bij cross quad...
balade in Cousolre (France)
-
- Quad GOD
- Contacteer:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
ik volg nicolas daar volledig in mee.
Ik ree voordien ook veel offroad en de fun was er dan wel heel erg maar sedert vorig jaar heb vaarwel gezegd aan dit wereldje en ik merk er vooral op dat de 'normale' slijtage kosten die ik toen had nu niet meer heb op het crossparcour.
Als ik nu op een offroad baantje rij denk ik dat ik op mijn gemak erdoor fiets en voordien ree ik er volle gas door. Mocht mijn quad 10 vitessen hebben dan ging pb naar de 10 te gaan.
Ik ree voordien ook veel offroad en de fun was er dan wel heel erg maar sedert vorig jaar heb vaarwel gezegd aan dit wereldje en ik merk er vooral op dat de 'normale' slijtage kosten die ik toen had nu niet meer heb op het crossparcour.
Als ik nu op een offroad baantje rij denk ik dat ik op mijn gemak erdoor fiets en voordien ree ik er volle gas door. Mocht mijn quad 10 vitessen hebben dan ging pb naar de 10 te gaan.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
ja dees was nu wel eens extreem, want normaal kunt ge zo iets wel vermijden door er langs te rijden.
maar dat ging hier nu niet bij gevolg dat we zo te baken waaren
en zoveel balades zijn er ook niet meer op een jaar, voor vijf zijn we ingeschreven de rest zat al vol of gaat niet meer door
maar dat ging hier nu niet bij gevolg dat we zo te baken waaren
en zoveel balades zijn er ook niet meer op een jaar, voor vijf zijn we ingeschreven de rest zat al vol of gaat niet meer door
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu