Pagina 2 van 2
Geplaatst: do 12 apr, 2007 18:43
door OpticalNicolas
jep compressie heb ik nog evenveel als vroeger, ook nu dat de reeds eruit zijn.
volgens men peter zou moest zo'n stukje in men cilinder schieten opbranden, zoals teuni alreeds gezegt heeft.
ik kan moeilijk men cilinder erafhalen, voor zon klein stukje plastiek te zoeken.
Geplaatst: do 12 apr, 2007 22:24
door JohnBeton
'normaal gezien' zou dat idd moeten opbranden, maar 't zou niet de eerste zijn waardat het toch tss piston en cilinder in schiet.
Geplaatst: do 12 apr, 2007 22:34
door OpticalNicolas
njah we zien wel

, eerst em laten lopen en kijken of ie goed afgesteld staat.
toch raar dat zon reed zo plots stuk gaat.
Geplaatst: za 14 apr, 2007 10:08
door Teunie
OpticalNicolas schreef:njah we zien wel

, eerst em laten lopen en kijken of ie goed afgesteld staat.
toch raar dat zon reed zo plots stuk gaat.
Is niet raar, op een gegeven moment zijn die dingen gewoon versleten en dan breekt er een stuk af.
Heb ik zelf ook gehad. Duurde wel even voor ik erachter was dat het de reeds waren!
Geplaatst: za 14 apr, 2007 17:14
door OpticalNicolas
zo vandaag zo'n 12KM gebolt een 45minuten op het gemak rondgebolt.
starte al na 2maal kicken.
pluchop heb ik nog niet gedaan.
want ik wel mer als ik volle gas wegtrek is dat hij in de middentoeren even terugtrekt en dan pas helemal wegvliegt

wat ditwil zeggen weet ik wel niet.
Geplaatst: zo 15 apr, 2007 18:27
door OpticalNicolas
niemand die weet, of dit normal is
als ik in zen 1hard doortrek en in hoge toeren schakel, dan ga ik in alle vernseling goed weg, maar als ik in 2de de bocht inga en ik kom eruit,
gaat ie vooruit houd even in en dan vliegt ie weg zoals een zot.
Geplaatst: ma 28 mei, 2007 18:22
door OpticalNicolas
nog even bij de pluchop:
ik rij in hoge toeren, hou dit 5a10seconden aan.
op dat ogenblik trek ik koppeling in, contact af, maar moet ik men gas nog altijd openhouden of moet ik die ook op hetzelfde moment loslaten.
Ik weet dat dit een stomme vraag is, maar ik vraag het toch maar even.
en waar op de boegi moet ik de kleur aflezen?
Dank

Geplaatst: ma 28 mei, 2007 19:06
door JohnBeton
je gas mag dicht.
De kleur van je bougie moet je aflezen in het midden van de bougie (binnenkant)
Geplaatst: ma 28 mei, 2007 19:08
door kane
gas gewoon loslaten, en gebruik ne deftige bougie he
juist te laat

Geplaatst: ma 28 mei, 2007 19:13
door OpticalNicolas
is dat dan op, dat 'pinnetje' onder dat 'boogje' (weet de benamingen niet)

Geplaatst: ma 28 mei, 2007 19:15
door kane
idd, bij een nieuwe bougie is dit wit
Geplaatst: ma 28 mei, 2007 19:19
door OpticalNicolas
jah, dat weet ik.
kuis ik dan even mijn oude bougi, of moet ik er een nieuwe indraaien en dan pluchop doen?
Geplaatst: za 09 jun, 2007 16:02
door OpticalNicolas
vandaag terug gekomen van toertje, en de binnekant, die electrode onder dat boogje was naar de grijs-witte kant toe, te arm dus. dan pluchop gedaan, maar nog altijd zelfde.
maar de rand, waar je schroefdraad eindigt was koffiebruin.
hij rijd nu wel beter, (voor de duidelijkheid, ik heb de gasnaald 1stand laten zakken).
moet ik em nu weer omhoog zetten?
want vroeger gaf ik gas reed ie even, bleef even hangen en dan schoot hij erdoor(weet niet of dit normaal is bij blaster).
dit is nu ook nog, maar vele minder. of moet ik niet vertrouwen op de bougie?
EDIT:
nou ben ik wat aan het zoeken op google i.v.m. kleur van de bougie, en de ene zegt de binnen kant en de andere zegt het einde van de schroefdraad.
wat is het nou?
bij mij zit de grond electrode donkergrijs, en de rand van de schroefdraad mooi koffiebruin.