Is wel goed ivm afstelling v.d. motor en carburatie
twijfel geval
op een tesbank verschil ? je moet wel altijd de zelfde testbank gebruiken,en dan is er echt geen verschil op een goede bank !FLIPmode schreef:Lol @ testbank, zelfs daar zijn (grote) verschillen (volgens de motofora dan toch). Enkel tijdrit geeft uitkomst.
Is wel goed ivm afstelling v.d. motor en carburatie
- FLIPmode
- Quadracer

- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Juist dat bedoel ik, de een gaat hier de ander daar, en onderling zijn geen twee testbanken hetzelfde. Is al een hele discussie geweest op 2fast4you.be.Lewis schreef:op een tesbank verschil ? je moet wel altijd de zelfde testbank gebruiken,en dan is er echt geen verschil op een goede bank !FLIPmode schreef:Lol @ testbank, zelfs daar zijn (grote) verschillen (volgens de motofora dan toch). Enkel tijdrit geeft uitkomst.
Is wel goed ivm afstelling v.d. motor en carburatie
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Is die curve van uw quad ? met enkel de uitlaat en jetkit ? lijkt me eerder lachwekkend dan geloofwaardig,
volgende keer koppel curve mee uitprinten
Toegevoegd na 5 minuten:
en waarom niet testen spullen monteren en direct terug testen? dan krijg je toch wel een echt mooi beeld hoor.
bijna zoals de curve hierboven
volgende keer koppel curve mee uitprinten
Toegevoegd na 5 minuten:
Onderling kunnen ze wat verschil geven,maar zit soms ook al in de manier van hoe de quad er op vast te maken...; twee verschillende weegschalen zijn ook niet de zelfde he', maar meestal vergelijken de mensen al verkeerde waarden met elkaar, iso, din,...FLIPmode schreef:Juist dat bedoel ik, de een gaat hier de ander daar, en onderling zijn geen twee testbanken hetzelfde. Is al een hele discussie geweest op 2fast4you.be.Lewis schreef:op een tesbank verschil ? je moet wel altijd de zelfde testbank gebruiken,en dan is er echt geen verschil op een goede bank !FLIPmode schreef:Lol @ testbank, zelfs daar zijn (grote) verschillen (volgens de motofora dan toch). Enkel tijdrit geeft uitkomst.
Is wel goed ivm afstelling v.d. motor en carburatie
en waarom niet testen spullen monteren en direct terug testen? dan krijg je toch wel een echt mooi beeld hoor.
bijna zoals de curve hierboven
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Wij testen steeds op zelfde bank, zelfde quad met diverse uitlaten. Zit idd heel wat verschil ene bank bij andere.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Heb geen curve van toen die standaard was.
Maar ik vroeg ook wat andere raptors 660 deden op die bank in Goes. Hun bewaren namelijk al hun bestanden, zodat ze van te voren ook al kunnen zien wat voor sproeier er ongeveer in moet.
Meeste raptors zaten rond de 38 pk en sommige net boven de 40. Ik dacht een rond de 42 pk en dat was ook met een compleet uitlaatsysteem en openfilter.
Bij moesten er ook grotere sproeiers vergeleken bij die andere en hij zei ook deze raptor springt wel ruim boven die andere uit. Was goed uitlaat systeem zei die. Was alleen jammer dat die koppeling slipte.
Maar ik vroeg ook wat andere raptors 660 deden op die bank in Goes. Hun bewaren namelijk al hun bestanden, zodat ze van te voren ook al kunnen zien wat voor sproeier er ongeveer in moet.
Meeste raptors zaten rond de 38 pk en sommige net boven de 40. Ik dacht een rond de 42 pk en dat was ook met een compleet uitlaatsysteem en openfilter.
Bij moesten er ook grotere sproeiers vergeleken bij die andere en hij zei ook deze raptor springt wel ruim boven die andere uit. Was goed uitlaat systeem zei die. Was alleen jammer dat die koppeling slipte.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk

