Mijn banshee nu

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

yamaha_764 schreef:Waarom niet gewoon een orginele ? Of rijd je veel cross ?
als je een ander stuur moet zetten dan zet je toch ook liever een van een merk of niet?
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Waarom perse een ander merk: mn broertje heeft 3 jaar met een standaard blaster stuur gereden in competitie terwijl de trailtech, EML en VLS stuur in het schap lag. Ik moet wel zeggen dat die standaard sturen vrij snel krom gaan.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
philip
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door philip »

soooo zker wel vette banshee :D gaat wel hard zker :D

als ik jou was zou ik er andere vering opgezet inplaats van die originele. dat veert veel beter

als je toch geld over heb...dan zou ik als ik jou was een stuurdemper kopen...dat rijd zoveel releaxster...

mooi hoor...vooral die innova banden achter zijn wel vet...ut lijken trouwnes wel andere velgen achter dan voor ...klopt dat? :?:

:afgestudeerd:

Toegevoegd na 6 minuten:

trouwens.......was jij die kerel die in bleskensgraaf 1e werd????? :?: dan heb ik jou daar zien rijden.....

ik hoor ut wel...ga zo door trouwens
Banshee Bas
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Banshee Bas »

hee ja bedankt dat was ik :) Ja klopte zit achter andere velgen onder als voor. en over die veringen ik ben hard aan het spare :verymad: ! komt allemaal wel goed
The power makes you scream for more
philip
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door philip »

haha owkee dan...jij reed goed trouwens daar...is trouwens iemand anders van dit forum nog in bleskensgraaf centrum wezen kijken op de crossbaan...echt een aanrader...vette heuvels enz...echt een mooie baan... :D :knikduim:
Plaats reactie