Pagina 2 van 2
Geplaatst: za 28 apr, 2007 18:51
door kane
het motorblok van jou blok, is het zelfde als u blok snapje

Geplaatst: za 28 apr, 2007 20:26
door Twan #33
Bij mij trok hij aardig hard op hoor met 70cc, de top was dan maar 50 maar driften was geen probleem. Is hij goed afgesteld? Probeer anders eens te experimenteren met tandwielen.
Geplaatst: ma 14 mei, 2007 21:02
door Derbifreak 2006
hallo,
Ik ben weer ff op het forum aan het kijken, en ik wou ook nog ff wat zeggen. Volgens de mensen hier op het forum schijnt een Adly rs50 niet harder te kunnen dan 50 echte km per uur. Die van mij rijd nu zon 80/85 ECHTE kilometers. Check me setup die ik heb gebruikt er is alleen nog een 19 mm met een malossi powerfilter bij gekomen. Hij trekt als een beest en top is ook echt niet slecht voor 190 kg. Dit wou ik ff kwijt aan de mensen ( dealers ) die er anders over dachten.
suc6
Gr, Sander
Geplaatst: do 31 mei, 2007 07:46
door RP
net als wat
Twan #33 al zei, je orginele ontsteking kan niet
meer dan 10K draaien. Die cilinder wil meer maar je ontsteking
kan het niet af.
De Technigas uitlaat is anders ook niet zoveel, tenminste
niet als je over de 100 wil.
Ik haalde met mijn oude setup met m'n rode topperformances
maximaal (echte) 95 km\h, maar ik denk dat je ook
niet veel harder wilt als je daarop zit

(trillen)
Hierop zat ook een HPI 2006 etc.
edit:
hier nog een foto van setup:
Dit samen met een Multivar en een Malossi MHR RHQ as, die
uitgebalanceerd is!
Met orginele krukas trilde alles kapot, zelfs m'n kettingbeschermer
en ook m'n koplamp...