rijbewijs?
Hallo,
Ik ben ook 18 jaar.
Ik heb ook eerst een 50 cc quad gehad toen ik 16 was, maar dat wordt je snel beu hoor.
Vandaar heb ik deze dan ook verkocht en mij tweedehands ltz 400 gekocht. Natuurlijk had ik mijn rijbewijs nog niet dus kon ik alleen maar offroad rijden. Maar sinds een half jaar heb ik mijn rijbewijs B gehaald, en toen mocht ik dus wel op de weg. Ik persoonlijk vond dit een hele verademing.
Ik kan je alleen maar aanraden om zo snel mogelijk je rijbewijs B te behalen. En te zoeken naar een tweedehands ltz 400 of raptor 350 ofzo.
Groetjes vdm.
Ik ben ook 18 jaar.
Ik heb ook eerst een 50 cc quad gehad toen ik 16 was, maar dat wordt je snel beu hoor.
Vandaar heb ik deze dan ook verkocht en mij tweedehands ltz 400 gekocht. Natuurlijk had ik mijn rijbewijs nog niet dus kon ik alleen maar offroad rijden. Maar sinds een half jaar heb ik mijn rijbewijs B gehaald, en toen mocht ik dus wel op de weg. Ik persoonlijk vond dit een hele verademing.
Ik kan je alleen maar aanraden om zo snel mogelijk je rijbewijs B te behalen. En te zoeken naar een tweedehands ltz 400 of raptor 350 ofzo.
Groetjes vdm.
Omdat iedereen me aanraad voor meer dan een 50cc te kopen, ga ik dit dan ook doen.
Dus ga ik mijn rijbewijs B doen.
Maar dan twijfel ik wel om een auto te kopen of een quad...
Ik zal wel zien met de tijd zekers
Een quad wil ik wel graag hebben, maar als 50cc zo traag is, en direct beu vindt ik het niet meer de moeite om het te kopen.
Dus: Ik zet al mijn centjes opzij en ga voor mijn rijbewijs B.
Dan kan ik nog zien of ik een quad of auto koop...
Ik dank jullie allemaal vool jullie reacties!
mvg, Bart
Dus ga ik mijn rijbewijs B doen.
Maar dan twijfel ik wel om een auto te kopen of een quad...
Ik zal wel zien met de tijd zekers
Een quad wil ik wel graag hebben, maar als 50cc zo traag is, en direct beu vindt ik het niet meer de moeite om het te kopen.
Dus: Ik zet al mijn centjes opzij en ga voor mijn rijbewijs B.
Dan kan ik nog zien of ik een quad of auto koop...
Ik dank jullie allemaal vool jullie reacties!
mvg, Bart
Maar dan heb je er enorm veel geld ingestoke, zodat je bijna neerkomt op de prijs van een tweedehand ltz ofzo. En nu ga je me toch niet vertelle dat je met je 50 cc niet moet onderdoen voor een 350cc of een 400cc. Een 50 cc is een prima oplossing voor iemand van 16 jaar, die nog niet oud genoeg is om een voor zijn autorijbewijs te gaan, maar wel een scooterrijbewijs op zak heeft. Zodat hij toch op de baan kan.
Groetjes VDM.
Groetjes VDM.
-
brutus32
- Quadrunner

- Contacteer:
toen ik 16 was reed mijn camino 110 per uur
( op de rollen vd smurfen
)
da was daar ook niet voor gemaakt maar de snelheid was wel kicken
da was daar ook niet voor gemaakt maar de snelheid was wel kicken
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
rappy 700 rijder
- Quadrunner

- Contacteer:
de scooter blokken van tegenwoordig lopen standaard uit de fabriek zo,n 80 maar worden voor nederland begrenst.
als je dan ook nog at gaat tunen dan loopt een scootertje zo een 140
maar 120 met een 50cc quad is onmogelijk want die heeft veel meer gewicht en 2 wielen meer als een scooter maar je zal er wel een 90 uit kunnen halen
als je dan ook nog at gaat tunen dan loopt een scootertje zo een 140
maar 120 met een 50cc quad is onmogelijk want die heeft veel meer gewicht en 2 wielen meer als een scooter maar je zal er wel een 90 uit kunnen halen
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
pffff koud, hier in België wordt het niet koud, ben de hele winter met mijn quad gaan werken, en als het vroor (die weinige dagen dat het dat heeft gedaan) ben ik ook nog naar mijn fam. in Limburg ermee gereden, is toch 85km, tegen de kou kunt ge u kleden, winddichte fleese doet al wonderen, alleen de handschoenen moeten ze nog wat vinden, is het enige wat koud is de handen, maar die kunt ge aan de vrouwen opwarmen

http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;