Dit is zeker rijbewijs B~JoAcHiM~ schreef:Heeft er iemand een voorbeeld van remork waar twee quads op kunnen maar toch voor rijbewijs B?
volledig binnen de normen en een gewone berlingo ervoor, dus met alles te trekken.

Grts,
Dit is zeker rijbewijs B~JoAcHiM~ schreef:Heeft er iemand een voorbeeld van remork waar twee quads op kunnen maar toch voor rijbewijs B?

Zou voor model gaan zoals yamaha4life Joachim. Kun je dan ook voor andere zaken gebruiken. Heb zelf nog eens een gebruikt van maat met twee quads achter elkaar ipv naast elkaar maar reed niet echt handig.~JoAcHiM~ schreef:Heeft er iemand een voorbeeld van remork waar twee quads op kunnen maar toch voor rijbewijs B?
Die van yamaha4life zal zeker beter zijn niets op in te brengen , maar ze zal ook een stuk duurder zijn.No Limit YFZ schreef:Zou voor model gaan zoals yamaha4life Joachim. Kun je dan ook voor andere zaken gebruiken. Heb zelf nog eens een gebruikt van maat met twee quads achter elkaar ipv naast elkaar maar reed niet echt handig.~JoAcHiM~ schreef:Heeft er iemand een voorbeeld van remork waar twee quads op kunnen maar toch voor rijbewijs B?
Voor maatwerk kun je bij Pattyn in Langemark terecht, is één van de weinige die nog maatwerk doet. Heeft het wel redelijk druk.

Ik weet niet meteen een handelaar waar je zo'n trekhaak kan kopen, maar informeer anders eens bij GDW in Waregem, ze maken daar trekhaken.~JoAcHiM~ schreef:
Nu heb ik ook nog een afneembare trekhaak nodig. Je weet soms geen plek daarvoor hier ergens in de buurt?
Weet niet met welk merk je rijdt maar normaal bij een daeler van je merk moet je die zeker vinden.~JoAcHiM~ schreef: Nu heb ik ook nog een afneembare trekhaak nodig. Je weet soms geen plek daarvoor hier ergens in de buurt?
Zo'n aanhanger is misschien nog het beste !chupkes schreef:Hmz, meestal een vrachtwagentje of zo'n aanhanger:
Heeft inderdaad geen rem.(anders moet die naar de controle)karl schreef:Dit is zeker rijbewijs B
volledig binnen de normen en een gewone berlingo ervoor, dus met alles te trekken.
Ik denk wel dat je dit niet met een berlingo mag trekken,
een berlingo mag max. 540 kg trekken ongeremd.
En zo te zien heeft jou aanhanger geen rem.