Pagina 2 van 2
Geplaatst: ma 21 mei, 2007 20:36
door FLIPmode
Ah ik dacht dat ge nen tdm blok derin aant leggen waart en dat dat niet liep hoe het moest. Snorry

Geplaatst: ma 21 mei, 2007 20:40
door Domi
Snikske. Neen, daar ben ik niet verder mee gegaan. Motor is ondertussen ook alweer verkocht

.
Geplaatst: ma 21 mei, 2007 20:40
door spoor!
er zijn hier zeker een hoop mensen die echt VEEL verstand hebben van quads en ook bereid zijn om je te helpen, ze hebben mij ook al regelmatig gehlopen

Geplaatst: ma 21 mei, 2007 20:42
door Domi
Ik weet het, maar ga nu even afwachten wat die persoon zegt. Tegen het einde van de week zou ik meer moeten weten.
Geplaatst: di 22 mei, 2007 15:28
door KrisZ400
Volgens mij ga je in dat stukje geen nieuwe draad in getapt krijgen.. Daar zal vroeger wel eerst draad in getapt zijn en dan gehard dus zal dat nu wel te hard zijn om in te tappen.
Geplaatst: di 22 mei, 2007 17:35
door Domi
Zou kunnen ja. Maar dan hebben we de andere methode nog o te proberen.

Geplaatst: di 22 mei, 2007 17:43
door Dozo
Geplaatst: di 22 mei, 2007 17:44
door JohnBeton
of V-coil, is het zelfde maar iets goedkoper, kost eigenlijk praktisch niets

Geplaatst: di 22 mei, 2007 19:14
door Domi
Die persoon heeft een serieuze hangar met aardig wat materiaal. Hij heeft misschien al 30 jaar aan blokken gewerkt. Ik ben er zeker van dat hij deze dingen eerst gaat proberen alvorens te boren/lassen. Let's wait and see!

Geplaatst: wo 23 mei, 2007 21:14
door Domi
Bon, net dus een telefoontje gehad. De tuimelaar is er al uit, dat is toch al goed nieuws. Het minder goede nieuws is de rest van de stukken

. Op één of andere manier is er in het blok een klein stukje ijzer van de schakelpook afgebroken. Deze is om een echt onverklaarbare manier in de oliepomp gekomen. Deze is stuk gelopen -> geen olie meer naar boven -> tandwiel loopt door, as blijft staan -> nokkenas naar de kloten evenals de tuimelaars. Serieuze stukken dus. Ze worden echter morgen al besteld en eind volgende week ist normaal weer broembroem

. Let's hope and see...
Geplaatst: wo 23 mei, 2007 22:57
door airwolf
ik hoop voor jou dat alles goe verloopt!
en dat je in de toekomst ewa meer geluk hebt!
Geplaatst: do 24 mei, 2007 11:03
door vanpee jelle
he ik heb juist het zelfde voor gehad met men kawasaki KSF 250
Geplaatst: do 24 mei, 2007 11:07
door Domi
Kijk eens aan se

.
Het zijn de onderdelen die het hem weer duur maken eh. Was bij jou misschien ook het geval? Prijs schommelt tussen de 650 en 700 euro. Maar dan is ie wel weer tiptop in orde en ben ik er ook zeker van dat een eventuele koper ook waar gaat krijgen voor zijn geld!
Geplaatst: do 24 mei, 2007 11:11
door vanpee jelle
yep bij mij waren het ook de onderdelen die het maakte was toen 1000€ maar hij rijdt nog altijd rond en eigenaar is er zeer kontent van hij rijd er elke dag mee naar het werk in weer en wind nog altijd niks voorgehad.