Pagina 2 van 3
Geplaatst: di 22 mei, 2007 17:42
door coen
yfz met 250 motor en maessen armen en achter brug reiger veren nerfbars alles der op zeg maar kost 12000 euro dus dat is een verschil van 4500 euro
Geplaatst: di 22 mei, 2007 17:49
door No Limit W-tec
Sterke prijs ! Mooi zo
Geplaatst: di 22 mei, 2007 17:50
door coen
ja mooi he
Geplaatst: di 22 mei, 2007 19:50
door No Limit W-tec
Coen, ik begrijp niet naar je naartoe wil hoor, als die yfz zo veel beter is en bovendien nog goedkoper dan had je toch beter yfz met maessen armen en achter brug reiger veren nerfbars alles der op zeg maar gekocht ipv je W-tec ? Of mis ik ergens iets ?
Als een W-tec met 450 beter is dan een yfz 450 (anders zou je hem niet gekocht hebben), dan zou logischerwijs een W-tec met 250 in beter moeten zijn dan yfz frame met 250 of mis ik ergens iets.
Geplaatst: di 22 mei, 2007 19:56
door Frank MB
No Limit YFZ schreef:Coen, ik begrijp niet naar je naartoe wil hoor, als die yfz zo veel beter is en bovendien nog goedkoper dan had je toch beter yfz met maessen armen en achter brug reiger veren nerfbars alles der op zeg maar gekocht ipv je W-tec ? Of mis ik ergens iets ?
Als een W-tec met 450 beter is dan een yfz 450 (anders zou je hem niet gekocht hebben), dan zou logischerwijs een W-tec met 250 in beter moeten zijn dan yfz frame met 250 of mis ik ergens iets.
Een w-tec is mooier, ooit daaraan gedacht
Geplaatst: di 22 mei, 2007 20:48
door coen
No Limit YFZ schreef:Coen, ik begrijp niet naar je naartoe wil hoor, als die yfz zo veel beter is en bovendien nog goedkoper dan had je toch beter yfz met maessen armen en achter brug reiger veren nerfbars alles der op zeg maar gekocht ipv je W-tec ? Of mis ik ergens iets ?
Als een W-tec met 450 beter is dan een yfz 450 (anders zou je hem niet gekocht hebben), dan zou logischerwijs een W-tec met 250 in beter moeten zijn dan yfz frame met 250 of mis ik ergens iets.
nee je begrijpt me even niet ik zeg alleen dat hij goedkooper is zo een yfz ik vind zelf een w-tec veel beter rijden want vanaf dat ik die w-tec had ging ik gelijk veel harder rijden als de jongens wie eerst net zo hard als ik gingen w-tec is een super quad eind van het jaar weer een nieuwe en voor me zoontje ook een met een 250 er in
Toegevoegd na 5 minuten:
en trouwens die jongens hebben na dat ze op mijn w-tec hadden gereden ook gelijk w-tecs gekocht dus we gaan weer even hard :x
Geplaatst: di 22 mei, 2007 20:53
door JR
Die YFZ250 is dan de nieuwe concurrent van w-tec? Omdat de YFZ 45 kg lichter is?
Is er ook verschil met de blok van crossmoto YZ250?
Het is inderdaad waar dat een "geprepareerde" YFZ evenveel of meer kost dan een "standaard" W-Tec, let wel op, de w-tec is zonder homologatie en de YFZ niet. Je kan hem dus wel inbrengen in je belastingen en je w-tec niet. Dat zorgt ervoor dat hij uiteindelijk wel goedkoper wordt.
Volgens mij hangt dus echt af wat je wil.
Pure competitie => W-Tec
Competitie=> yfz
Geplaatst: di 22 mei, 2007 20:59
door coen
een standaart w-tec bestaat niet je moet er alleen benzine in doen en je kan racen
Geplaatst: di 22 mei, 2007 21:01
door Kortvrint
Als de YFZ 250 zonder lichten en alle andere extra's wordt geleverd zal die ook niet kunnen worden gehomologeerd denk ik?
Geplaatst: di 22 mei, 2007 21:03
door JR
coen schreef:een standaart w-tec bestaat niet je moet er alleen benzine in doen en je kan racen
Vandaar dat ik "standaard" schreef
BTW: is het YZ of YF ? de 4-takt 250 cc yamaha crossmoto?
Geplaatst: di 22 mei, 2007 21:12
door coen
het is een tdi :D
Geplaatst: di 22 mei, 2007 21:34
door Tom61
het is gewoon een 4 takt 250 cc crossmotor blok (bij ons in nederland dan) maar het is maar net wat je gewend bent met un w-tec of yfz ik zelf vind un w-tec gewoon klote sturen maar ik zeg niet dat het slechte machines zijn maar ik vind hem niet fijn en un yfz wel dus
en un yfz is tog wel degelijk goedkoper als un w-tec 450 met un honda erin
en no limit niets is logisch he
Geplaatst: wo 23 mei, 2007 08:42
door Vyrena
Dat ''pure competitie'' en ''competitie'' verhaal slaat nergens op, het is maar waar je het fijnste op rijd, en daar ga je dan het hardst op. Voor iedereen is dat verschillend. Ik heb ook weleens een wedstrijdje op een W-tec gereden hoor
Geplaatst: wo 23 mei, 2007 14:40
door JR
Vyrena schreef:Dat ''pure competitie'' en ''competitie'' verhaal slaat nergens op, het is maar waar je het fijnste op rijd, en daar ga je dan het hardst op. Voor iedereen is dat verschillend. Ik heb ook weleens een wedstrijdje op een W-tec gereden hoor
Das wel waar, je rijd het beste met het machien waar je het gemakkelijkst op zit.
Bedoel er gewoon mee dat VOOR MIJ ze alle twee goed zijn, maar ik zou toch de w-tec nemen als ik echt veel competitie zou rijden. Kadersterkte, gewicht en manouvreer ruimte zijn echte troeven.
De piloot speelt een belangrijke rol, maar kijk naar brems in Frankrijk. Dat zijn daar geen sukkelaars met hun yfz.
Zijn gewoon 2 concurrerende merken. 't Zal nog spannender worden als de injectie YFZ 450 er is
Geplaatst: wo 23 mei, 2007 15:16
door No Limit W-tec
JR schreef:
't Zal nog spannender worden als de injectie YFZ 450 er is
Verwacht daar maar geen wonderen van, injectie wordt vooral gedaan omwille van milieureglementering, niet omwille van power. Anders reden alle GP rijders al met injectie en dat is niet het geval. Bovendien krijg je in natte omstandigheden eerder problemen met electronica van injectie dan met klassieke carb.