Foto's Show Quad's
-
- Quadverslaafde
-
- Quadrider
-
- Quadrider
-
- Quadfanaat
Ieder zijn mening idd !
In het begin dat ik mijn quad op dit forum gepost had had ik ook meer negatieve reacties dan positieve .
En direct postieve van Kevin , en als je ziet met wat voor quad hij rijdt ben ik blij dat mijn quad in zijn smaak valt .
Is wel leuk dat er meer en meer superquads op dit forum komen .
Ik poste hier niet veel meer omdat ik meer de indruk had dat dit forum enkel voor crossquads was en voor off road rijders , niet dus en gelukkig maar .
In het begin dat ik mijn quad op dit forum gepost had had ik ook meer negatieve reacties dan positieve .
En direct postieve van Kevin , en als je ziet met wat voor quad hij rijdt ben ik blij dat mijn quad in zijn smaak valt .
Is wel leuk dat er meer en meer superquads op dit forum komen .
Ik poste hier niet veel meer omdat ik meer de indruk had dat dit forum enkel voor crossquads was en voor off road rijders , niet dus en gelukkig maar .
Re: Foto's Show Quad's
raptorke660 schreef:Toen ik deze foto plaatste zo'n dik jaar terug bij showquad's wat hij zeker is
ja die scooterbanden daar hadden er nog velen hun bedenking over toen ik ze zelf op men quad lag
maar heb hier de afgelopen maanden tal van mails gehad met de vraag hoe waar wat hoeveel
ik ben nog niet zo lang actief, maar toen ik deze quad zag, werd ik gelijk verliefd.
totaal mijn stijl
ik heb/had ook me twijfels bij die scooter bandjes, en nu nog ?
maar rijden ze daadwerkelijk nou goed, genoeg grip voor op de straat ?
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Scooterbandjes kan ik qua uitzicht wel nog mee leven, heeft iets apart, maar ben ervan overtuigd dat gewone baanbandjes beter zijn.
Persoonlijk vind ik het wel afschuwelijk dat ze sommige quads zodanig verlagen dat de onderste a-armen onder negatieve hoek komen te staan. Horizontaal vind ik mooist.
Persoonlijk vind ik het wel afschuwelijk dat ze sommige quads zodanig verlagen dat de onderste a-armen onder negatieve hoek komen te staan. Horizontaal vind ik mooist.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Het loopvlak van scooterbandjes is misschien kleiner in breedte maar er is meer gom die het oppervlak raakt, baanbandjes hebben veel meer groeven. Zal volgens mij ni veel schelen, denk wel dat je met scooterbandjes lichter zal sturen dan met gewone baanbandjes.No Limit YFZ schreef:Scooterbandjes kan ik qua uitzicht wel nog mee leven, heeft iets apart, maar ben ervan overtuigd dat gewone baanbandjes beter zijn.
Zoals je zegt moeten de onderste a-armen horizontaal staan, is het mooiste en zo hoort het éénmaal in de supermotardwereld
-
- Quadverslaafde