Ik koop gewoon een set van mijn fabrikant, dan weet ik dat het precies genoeg is en geen troep, beter koop je originele demperwol in een 4 takt, bij die zakken met demperwol weet je toch niet hoeveel je erin moet doen.shy fx schreef:Heey jongens ik heb mijn pijp opnieuw gevuld met DG demperwol gekocht bij VLS.
Nu had ik dat dus rond die buis gedaan en weer in de demper gestopt het paste
allemaal precies. Nu heb ik gereden en zag ik dat de demper weer begon te verkleuren
alleen achteraan. Dus ik heb hem toen weer open gehaald en toen zag ik dat alle
demperwol naar beneden geperst was tot een compacte massa. Dus de laatste
20/25 cm van mijn demper was niet bepakt. Toen heb ik demperwol van
Laser gekocht, dat kan je zo als watten in je demper proppen dus daar heb ik mijn
demper mee opgevuld en vlink aangestampt met een stok.
Mijn vraag is hoe hebben jullie dat hebben jullie aan een mat genoeg of hoe zit dat nu.
Help?
het probleem is nu wel verholpen hij doet het weer goed alleen mijn vraag is hoe doen
jullie dat en hoe zit dat nou precies dat alles naar beneden geperst word?
Yoshimura opnieuw gevuld met demperwol maar?
-
Twan #33
- Quadrunner

- Contacteer:
Kijk eens aan http://www.yoshimura-rd.com/t-muffler.aspx?v=vid 
Hallo shy-fx,
Mijn uitlaten komen bij BSM vandaan.
Meet even je binnen diameter van de binnen pijp en de buitendiameter van je uitlaat.
En neem dan even contact op met BSM die kunnen jou misschien de complete dempervulling als een soort worst leveren, dan weet je ook zeker dat er genoeg wol in zit.
En natuurlijk de lengte van je uitlaat.
Want dat vol stoppen met los demper materiaal heb ik bij de viertakt afgeleerd alles vliegt er zo langzaam aan weer uit, en verkleurd je uitlaat veel sneller.
Dus even contact opnemen met BSM-exhaust systems in Zelhem tel: 0314-620016
Succes Johnny
Mijn uitlaten komen bij BSM vandaan.
Meet even je binnen diameter van de binnen pijp en de buitendiameter van je uitlaat.
En neem dan even contact op met BSM die kunnen jou misschien de complete dempervulling als een soort worst leveren, dan weet je ook zeker dat er genoeg wol in zit.
En natuurlijk de lengte van je uitlaat.
Want dat vol stoppen met los demper materiaal heb ik bij de viertakt afgeleerd alles vliegt er zo langzaam aan weer uit, en verkleurd je uitlaat veel sneller.
Dus even contact opnemen met BSM-exhaust systems in Zelhem tel: 0314-620016
Succes Johnny
my sponsors for 2009
mogen hier niet genoemd worden
mogen hier niet genoemd worden