Yamaha kondigt nieuwe modellen aan op 12 juni om 18u onze tijd
- 
				Yamaha Grizzly 700
- Quad Master 
ik vind dat ze de blaster beter niet kunnen vervangen want 250cc 4takt kan toch niet tippen aan 200cc 2takt   als ze het doen om het milieu dan begrijp ik het anders n iet
 als ze het doen om het milieu dan begrijp ik het anders n iet  

Toegevoegd na 19 seconden:
ik vind dat ze de blaster beter niet kunnen vervangen want 250cc 4takt kan toch niet tippen aan 200cc 2takt als ze het doen om het milieu dan begrijp ik het anders n iet

ik vind dat ze de blaster beter niet kunnen vervangen want 250cc 4takt kan toch niet tippen aan 200cc 2takt
- 
				BULLET-PROOF
- Quadverslaafde 
Deh als ze een yz250f er in hange trekt die nieuwe een Blaster uit elkaarL crosser schreef:ik vind dat ze de blaster beter niet kunnen vervangen want 250cc 4takt kan toch niet tippen aan 200cc 2taktals ze het doen om het milieu dan begrijp ik het anders n iet

ik vind dat ze de blaster beter niet kunnen vervangen want 250cc 4takt kan toch niet tippen aan 200cc 2taktals ze het doen om het milieu dan begrijp ik het anders n iet

- 
				brutus32
- Quadrunner 
- Contacteer:
vanaf morgen is er een 3daagse van Yamaha in de UK waar 1 nieuwigheid voorgesteld zal worden   

i

i
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -

je zou willen dat je 43 pk in je blaster had  :idea:

http://www.rockstarenergy.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

- 
				Yamaha Grizzly 700
- Quad Master 
ja en als ik straks mijn ferrari heb ga ik er voor bijL crosser schreef:nu zijn ze nog meestal sneller maar als ik mijn banshee of raptor 700 heb dan kan ik der wel bij in de buurt komen denk ik hea

Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660

27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
- 
				Vyrena
- Pro Quadrider 
- Contacteer:
L crosser, mss een ander tandwieltje erachterop gooien, trekt die wat beter door het mulle zand:P
Zon 250 heeft hier op de NLse banen veel voordeel in het zware zand, maar wanneer binnenkort Geldermalsen en Neerijnen eraan komen wil ik het eens op het harde zien En hier in NL zitten er een paar op een 250 die ook serieus gas kunnen geven.
 En hier in NL zitten er een paar op een 250 die ook serieus gas kunnen geven.

Zon 250 heeft hier op de NLse banen veel voordeel in het zware zand, maar wanneer binnenkort Geldermalsen en Neerijnen eraan komen wil ik het eens op het harde zien
 En hier in NL zitten er een paar op een 250 die ook serieus gas kunnen geven.
 En hier in NL zitten er een paar op een 250 die ook serieus gas kunnen geven.Natuurlijk gaat zo'n 250 beter, ook op het harde, alleen al omdat je veel vroeger op het gas kan en hij meteen stappen maakt, wat een blaster, zeker een opgevoerde niet doet, tenminste zo zie ik het.Vyrena schreef:L crosser, mss een ander tandwieltje erachterop gooien, trekt die wat beter door het mulle zand:P
Zon 250 heeft hier op de NLse banen veel voordeel in het zware zand, maar wanneer binnenkort Geldermalsen en Neerijnen eraan komen wil ik het eens op het harde zienEn hier in NL zitten er een paar op een 250 die ook serieus gas kunnen geven.

wie weet weer een volgende uitdaging voor een volgend project
  wie weet weer een volgende uitdaging voor een volgend project