Pagina 2 van 3
Geplaatst: za 09 jun, 2007 00:46
door airwolf
ziet er heel mooi uit!
doe zo verder!

Geplaatst: za 09 jun, 2007 08:01
door Charger69
Ziet er al goed uit

. Fijne machine zo een 660 en ge kunt er ver mee gaan met de ombouw

Geplaatst: za 09 jun, 2007 09:30
door tim 01
bedankt al .weet iemand wat die blokjes vooraan kosten
Geplaatst: za 09 jun, 2007 09:46
door Charger69
Geplaatst: za 09 jun, 2007 11:07
door FlangleR
tim 01 schreef:bedankt al .weet iemand wat die blokjes vooraan kosten
je kan ook nieuwe bevestigingspunten op je a armen lassen,das nog goedkoper en meteen steviger dan die blokjes

Geplaatst: za 09 jun, 2007 17:39
door tim 01
weet er iemand welke tandwielen ik beste kan leggen
Geplaatst: za 09 jun, 2007 18:01
door Turboy6
Schoon machien da ge daar hebt, die stickerset vind ik ook wel sjiek

Geplaatst: do 14 jun, 2007 21:47
door Raffa
Hey,
Deze ga ik zeker in de gaten houden.
Ivm verlagen, ik ga dit weekend is zien bij iemand die de veren kan persen.
Heb dit vroeger ook bij mijn vw bora laten doen en ging
Laat u nog wel iets weten.
MVG Raf.
Geplaatst: vr 15 jun, 2007 07:40
door Charger69
Ik ben niet zo een voorstander van het persen van veren

. Bij het persen worden de veren onder een hoge temperatuur gebracht waardoor ze aan sterkte verliezen bij het afkoelings proces.
Ik heb het ooit om mijn BMW laten doen vroeger en ben tot de conclusie gekomen dat ik het beter niet gedaan had als wel

.
Ik weet niet welke rijverwachtingen gij had met uw Bora vroeger, maar ik moest het niet hebben onder mijn BMW en heb het dus na 2 weken weer eraf gegooid.
Door de veren te persen komen de veeringen inderdaad korter bij elkaar, maar er kan nooit sprake van zijn dat die voor deze korte afstand de juiste veerkracht en sterkte hebben. Dus resultaat is dat ge snel het risico loopt op een gebroken veer. Als ge dan de prijs telt wat het gekost heeft en er daarna toch weer een andere set op moet gooien zijt ge 2 x geld kwijt.
Dan kunt ge beter ineens veren van KW of H&R steken. Prijs valt uiteindelijk toch best mee hoor en is getest op veiligheid en duurzaamheid en gekeurd door de Duitse TÜV
Mijn idee is : goeiekoop is dure koop, want ge koopt 2 keer

Geplaatst: vr 15 jun, 2007 09:08
door raptorke660
Daar geef ik Charger volledig gelijk in, ik kende een paar mensen die dit ook laten doen hebben persen en hun auto had zo een wiebel effect wat het niet zou mogen hebben.
Zou ik toch niet doen dat persen, je bent trouwens even veel $$$$ kwijt als voor die blokjes of voor je veerpunten te laten of een 2de veerpunt te laten bij lassen wat toch een betere optie is, en is in geen tijd te verzetten wannner je eens zin hebt om te gaan crossen
Geplaatst: vr 15 jun, 2007 15:36
door Raffa
OK thx.
Dan zal ik is gaan zien voor van die blokjes of andere veren.
Alvast bedankt.
Geplaatst: wo 27 jun, 2007 21:12
door tim 01

vandaag de voor kant gedaan morgen de achter kant

Shot with
KODAK DX6440 ZOOM DIGITAL CAMERA

Shot with
KODAK DX6440 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2007-06-27
moet wel nog eens zoeken op de tandwielen ik denk 16-40 kan mis zijn ook weet raad weet is altijd welkom
Geplaatst: wo 27 jun, 2007 21:27
door FlangleR
het concept slaat aan

Geplaatst: wo 27 jun, 2007 22:56
door airwolf
jaja doe zo maar verder je bent heel goed bezig!

Geplaatst: wo 27 jun, 2007 22:57
door BULLET-PROOF
mooi mooi
