Pagina 2 van 5

Geplaatst: za 09 jun, 2007 20:06
door Mr Didus
ja maar t is echt bijna niets, ge moet al goed kijke of je ziet ze niet. denk ook dat het iets elektronisch is, hopelijk de bougie kop of kabel, want een onsteking is niet zo goedkoop als ik mij niet vergis, maar kon ook nog de spoelen opnieuw laten wikkelen, was goedkoper, maar is dit de moeite? of zou ik beter een nieuwe kopen als het daaraan ligt?

Geplaatst: za 09 jun, 2007 20:09
door OpticalNicolas
zoek eerst vanwaar het komt, en moest het de spoelen zijn, kun je die laten herwikkelen dat ze meer watt geven. is mss nog handig voor in de toekomst.

Geplaatst: za 09 jun, 2007 20:44
door IzzY
Mr Didus schreef:ja maar t is echt bijna niets, ge moet al goed kijke of je ziet ze niet. denk ook dat het iets elektronisch is, hopelijk de bougie kop of kabel, want een onsteking is niet zo goedkoop als ik mij niet vergis, maar kon ook nog de spoelen opnieuw laten wikkelen, was goedkoper, maar is dit de moeite? of zou ik beter een nieuwe kopen als het daaraan ligt?

als je nieuwe onsteking zoekt, ik kan aan binneroters van hpi voor 190 euro komen,
hierdoor heb je een felle gasreactie. dit gaat alleen tenkosten van je licht. op deze ontsteking zit namelijk geen lichtspoel.

laat maar horen als je interessen hebt.

Geplaatst: zo 10 jun, 2007 16:47
door Mr Didus
Zal eerst kijken wat het is :) en als het de ontsteking is zal ik er zeker rekening mee houden :p

Geplaatst: vr 15 jun, 2007 18:54
door Mr Didus
heb de bobine laten nameten, en deze is in orde. heb het mengsel naar 1/40 gezet, en de naft vervangen, weer een nieuwe bougie gezet. maar het probleem blijft. :cry: ik ga m maandag binnne doen in de quadshop. word er gek van, :verymad: weet iemand nog wat het kan zijn? zou het liever zelf opgelost krijgen

Geplaatst: vr 15 jun, 2007 18:57
door OpticalNicolas
staat je carburator dan wel goed afgesteld?
welke modificatie's heb je,
welke spoeiers heb je zitten?

Geplaatst: vr 15 jun, 2007 19:07
door Mr Didus
de sproeier da weet ik nie juist, maar eens hij aan het draaien is gaat hij heel goed hoor, reageert goed, stottert niet. en mij hebbe ze altijd gezegd dat als de sproeier of de naald niet goed is dat je dat dan wel merkt aan hoe hij rijdt.
modificaties : nieuwe kruk-as, zuigerstang, piston... maar daarvoor startte hij ook al niet zo goed.
en aan de carburator hebbe we ook al zitten regele, helpt niet veel...

Geplaatst: vr 15 jun, 2007 19:16
door OpticalNicolas
mss chocke sproejer :?

dat behandelen jammer genoeg de dynokits niet.

Geplaatst: vr 15 jun, 2007 19:20
door Mr Didus
OpticalNicolas schreef:mss chocke sproejer :?

dat behandelen jammer genoeg de dynokits niet.
Wat is een dynokit? ja sorry maar ben een beetje een leek in die dingen :|

Geplaatst: vr 15 jun, 2007 19:24
door OpticalNicolas
is een 'handlijding' met allemaal sproeiers, en een naald om je carbu af te stellen voor jou modificaties.
maar als je sproeier goet staat moet je deze niet hebben.

zit je stock sproeier niet verstopt?

Geplaatst: vr 15 jun, 2007 19:26
door Mr Didus
kweenie, maar zou je dat niet merken aan hoe hij rijdt?

Geplaatst: vr 15 jun, 2007 19:27
door OpticalNicolas
jah, als je dit van in het begin hebt, merk je dat niet.
als ik mijn naald 1tand verzet, voel ik dat tog wel.

Geplaatst: vr 15 jun, 2007 19:33
door Mr Didus
kga morgen nog wa afstellingen proberen van de carburator, maar heb toch een afspraak gemaakt voor m maandag binne te doen. hopelijk vind ze het daar dan. :?

Geplaatst: vr 15 jun, 2007 19:34
door Robby
bourage langs de kant van het vliegwiel al eens gecontroleerd? kan scheef zitten of stuk zijn gegaan bij montage (als je al dan nieuwe geplaatst hebt) Als je die met vet gemonteerd hebt (wat goed is) en daarachter doen draaien hebt en een of andere slimme je uitlaat heeft toegeduwd kan die er ook uitkomen...
anders de reeds op speling nakijken... lijkt me zoiets...

Geplaatst: vr 15 jun, 2007 19:35
door OpticalNicolas
of start pilot, is 'niet zo gezond' voor de motor, maar je weet snel waar het probleem ligt.