R 700 Special Edition SOLD
vandaag nog toevallig die kleuren combo gezien in de winkel, direct al tegen Airwolf gezegd dat ik dat zéér mooi vond, maar deze is niet alleen zéér moi, die is echt vet.
Mooie quad
Iche
Mooie quad
Iche
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet het eigenlijk niet goed wat ik ga doen. Ben sterk aant twijfelen om ze weg te doen maar langs de andere kant wil ik ze nog wat houden ook. Ge weet nooit dat ik ooit nog eens van gedacht verander om weer te gaan crossen Denk wel van niet en anders trek ik gewoon andere banden op die Douglas wielen ebanshee rijder #222 schreef:wat doe je met die standaart achter velgen? en banden
Zou ze misschien wel weg kunnen doen. Dan is de vraag nog wat ik er moet van vragen, is toch zo verdomd moeilijk. Je mag zeggen dat ze nieuw zijn, hebben zelf nog geen meter modder gezien
Vandaag terug een bestellingske gedaan zi.
Kettingkit met tandwielen 15/36
Stuurdemper Hyperpro
Leovince einddemper (Race) + db-killer
Daarna gaat hij binnen bij Tovami (Ruud) om powercommander of te stellen op de testbank.
Als alles goed gaat heb ik zaterdag ook de KW's
Geld moet rollen zeggen ze dan
Kettingkit met tandwielen 15/36
Stuurdemper Hyperpro
Leovince einddemper (Race) + db-killer
Daarna gaat hij binnen bij Tovami (Ruud) om powercommander of te stellen op de testbank.
Als alles goed gaat heb ik zaterdag ook de KW's
Geld moet rollen zeggen ze dan
DBM PERFORMANCE
-
- Quadrider
-
- Quadrider
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
Zeer juist, het enige dat ze daar werpen is miserie lolthe dogg raptor schreef:ik denk dat iedereen veel en hard moet werken voor je quad te maken zoals je het wilt.
zuller er weinig zijn die het in de schoot geworpen krijgen
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!