raptor 700 inruil op banshee
Ik zie nu dat er toch wat meer 2 takt fans zijn die reageren dacht bij eerste reacties dat het geen goede keuze zou zijn maar word nu weer wat vrolijker
Mijn raptor 700 is mn 4e quad had eerst een barrossa 170 was ik gauw zat toen een barrossa 250 maar die wilde ook niet voorruit totdat iemand me zij je moet eens bij van der ham gaan kijken nou dat heb ik toen gedaan. Hij had een speciaale banshee staat die volledig was aangepast helemaal top maar ik heb me laten ompraten door hem omdat ik hem gebruik als woon werk quad.Dus ik een 660 gekocht en als je van een barrossa afkomt is dat natuurlijk wel ff wat anders zn 660.Maar was een 2001 en je raad het misschien al naar een jaar de bak aan diggelen.Heb hem laten maken en daarna gelijk ingerolen voor een nieuwe 700.
Maar denk nu toch serieus om hem interuilen voor een nieuwe banshee voor het te laat is en kan geen week meer wachten anders gaat het niet meer dus zijn er nog meer pos of neg reacties
Mijn raptor 700 is mn 4e quad had eerst een barrossa 170 was ik gauw zat toen een barrossa 250 maar die wilde ook niet voorruit totdat iemand me zij je moet eens bij van der ham gaan kijken nou dat heb ik toen gedaan. Hij had een speciaale banshee staat die volledig was aangepast helemaal top maar ik heb me laten ompraten door hem omdat ik hem gebruik als woon werk quad.Dus ik een 660 gekocht en als je van een barrossa afkomt is dat natuurlijk wel ff wat anders zn 660.Maar was een 2001 en je raad het misschien al naar een jaar de bak aan diggelen.Heb hem laten maken en daarna gelijk ingerolen voor een nieuwe 700.
Maar denk nu toch serieus om hem interuilen voor een nieuwe banshee voor het te laat is en kan geen week meer wachten anders gaat het niet meer dus zijn er nog meer pos of neg reacties
yamaha of toch een can-am
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 160
- Lid geworden op: za 16 okt, 2004 10:47
- Locatie: oost-vl
Ik heb een 250 4-takt en sinds kort een TRX250, 2-takt natuurlijk, van diegene die er wat van kennen krijg ik niet anders dan positieve reacties.
Van anderen is het zo van, euhh wat doet die nu een 2-takt die uit de oertijd komt .
En dan zo van die domme reacties krijgen als ==> -Die benzine is toch kweet nie oe duur voor zo'n machine en zuipen...
- Die motor is toch kompleet stuk na 25 uren? da zal u geld kosten...
- En je gaat u quad verkopen voor een ouder model?
Wel ja ik trek me er niets van aan en ik rij veel beter op die 2 takt dan op die 4 takt
Van anderen is het zo van, euhh wat doet die nu een 2-takt die uit de oertijd komt .
En dan zo van die domme reacties krijgen als ==> -Die benzine is toch kweet nie oe duur voor zo'n machine en zuipen...
- Die motor is toch kompleet stuk na 25 uren? da zal u geld kosten...
- En je gaat u quad verkopen voor een ouder model?
Wel ja ik trek me er niets van aan en ik rij veel beter op die 2 takt dan op die 4 takt
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
-
- Quadrunner
- Berichten: 554
- Lid geworden op: wo 22 mar, 2006 23:41
- Locatie: tilburg
- Contacteer:
hey
ik zou ook voor de chee gaan
alleen dat geluidje al
daar krijg je als man toch een dikke ... van
en een chee het is net op je af geschoten word
ben erg benieuwt naar je keuze
en als het bekend is foto,s he
gr peter
ik zou ook voor de chee gaan
alleen dat geluidje al
daar krijg je als man toch een dikke ... van
en een chee het is net op je af geschoten word
ben erg benieuwt naar je keuze
en als het bekend is foto,s he
gr peter
Ik ben geintresseerd in:
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
Quads, motors, auto's,..
Zolang het maar wielen heeft + snel is!
Super gafe banshee
Zat ook altijd te twijfelen tussen 4takt en 2takt. Iedereen lult je om en zegt koop een 4takt.
Ik ga ook nog wel een keer een 2takt halen.
Iedereen zegt wel banshee beter voor de cross, zal best beter met de wegligging en het gewicht.
Maar ik vind zelf een 4takt beter voor de cross omdat die hard onderuit pakt.
Op de weg kan je die 2 takt toch ook wel rustig houden in toeren.
Zat ook altijd te twijfelen tussen 4takt en 2takt. Iedereen lult je om en zegt koop een 4takt.
Ik ga ook nog wel een keer een 2takt halen.
Iedereen zegt wel banshee beter voor de cross, zal best beter met de wegligging en het gewicht.
Maar ik vind zelf een 4takt beter voor de cross omdat die hard onderuit pakt.
Op de weg kan je die 2 takt toch ook wel rustig houden in toeren.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
en der zit ook een powervalve op toch? dat wordt denk helemaal een super kanonhome_tuning schreef:ik ben me een rd ypvs blok aan het samenstellen voor op men banshee, zou standaard rond de 12500 toeren draaien maximaal, daar een banshee er "maar" 8500 maakt standaard
denk dat het een merkelijk verschil geeft...
Heel mooie kleurencombinatie
Kben ook een tijd zot geweest van Banshee, maar kben nooit in 't bezit geweest van één, wel van z'n broertje, de Blaster
M'n dealer had enkele jaren terug ook een Banshee geheel getuned stond ook heel mooi, hierbij enkele foto's voor de liefhebbers
Zie ook PowerMix Vol. 2 op http://www.quad-zone.be
Kben ook een tijd zot geweest van Banshee, maar kben nooit in 't bezit geweest van één, wel van z'n broertje, de Blaster
M'n dealer had enkele jaren terug ook een Banshee geheel getuned stond ook heel mooi, hierbij enkele foto's voor de liefhebbers
Zie ook PowerMix Vol. 2 op http://www.quad-zone.be
Laatst gewijzigd door RoBiN op zo 10 jun, 2007 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Banshee 05' & 97'
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 160
- Lid geworden op: za 16 okt, 2004 10:47
- Locatie: oost-vl
peterrrrr schreef:en der zit ook een powervalve op toch? dat wordt denk helemaal een super kanonhome_tuning schreef:ik ben me een rd ypvs blok aan het samenstellen voor op men banshee, zou standaard rond de 12500 toeren draaien maximaal, daar een banshee er "maar" 8500 maakt standaard
denk dat het een merkelijk verschil geeft...
idd een rd ypvs is met powervalves vandaar de ypvs, Yamaha Power-Valves System kortweg ypvs..
is niet echt ideal om mee te corssen het systeem powervalve van yamaha, daar er vuil tussen kan na verwaarlozing bijna welleswaar makom is mogelijk heb ik horen zeggen!
is een ronde powervalve, een schuifpowervalve is beter af te dichten van vuilen en is daardoor iets beter geschirkt voor cross machines mijn gedacht,
Yamaha Banshee