Pagina 2 van 8
Geplaatst: zo 10 jun, 2007 12:48
door jep
Ik zie nu dat er toch wat meer 2 takt fans zijn die reageren dacht bij eerste reacties dat het geen goede keuze zou zijn maar word nu weer wat vrolijker
Mijn raptor 700 is mn 4e quad had eerst een barrossa 170 was ik gauw zat toen een barrossa 250 maar die wilde ook niet voorruit totdat iemand me zij je moet eens bij van der ham gaan kijken nou dat heb ik toen gedaan. Hij had een speciaale banshee staat die volledig was aangepast helemaal top maar ik heb me laten ompraten door hem omdat ik hem gebruik als woon werk quad.Dus ik een 660 gekocht en als je van een barrossa afkomt is dat natuurlijk wel ff wat anders zn 660.Maar was een 2001 en je raad het misschien al naar een jaar de bak aan diggelen.Heb hem laten maken en daarna gelijk ingerolen voor een nieuwe 700.
Maar denk nu toch serieus om hem interuilen voor een nieuwe banshee voor het te laat is en kan geen week meer wachten anders gaat het niet meer dus zijn er nog meer pos of neg reacties
Geplaatst: zo 10 jun, 2007 17:36
door home_tuning
ik ben me een rd ypvs blok aan het samenstellen voor op men banshee, zou standaard rond de 12500 toeren draaien maximaal, daar een banshee er "maar" 8500 maakt standaard
denk dat het een merkelijk verschil geeft...
Geplaatst: zo 10 jun, 2007 18:14
door Kortvrint
Ik heb een 250 4-takt en sinds kort een TRX250, 2-takt natuurlijk,
van diegene die er wat van kennen krijg ik niet anders dan positieve reacties.
Van anderen is het zo van, euhh wat doet die nu een 2-takt die uit de oertijd komt
.
En dan zo van die domme reacties krijgen als ==> -Die benzine is toch kweet nie oe duur voor zo'n machine
en zuipen...
- Die motor is toch kompleet stuk na 25 uren? da zal u geld kosten...
- En je gaat u quad verkopen voor een ouder model?
Wel ja ik trek me er niets van aan en ik rij veel beter op die 2 takt dan op die 4 takt
Geplaatst: zo 10 jun, 2007 18:58
door quadje
hey
ik zou ook voor de chee gaan
alleen dat geluidje al
daar krijg je als man toch een dikke ... van
en een chee het is net op je af geschoten word
ben erg benieuwt naar je keuze
en als het bekend is foto,s he
gr peter
Geplaatst: zo 10 jun, 2007 19:54
door jep
Hier zoals ik hem wil bestellen is het geen plaatje
Geplaatst: zo 10 jun, 2007 20:04
door Twan #33
Mooi ding, maarja scooters zijn ook 2-takt grasmaaiers zijn 2-takt buitenboord motoren zijn 2-takt en het gaat allemaal goed. Waarom zou het dan in een quad niet goed kunnen gaan
Geplaatst: zo 10 jun, 2007 20:10
door gareth
Super gafe banshee
Zat ook altijd te twijfelen tussen 4takt en 2takt. Iedereen lult je om en zegt koop een 4takt.
Ik ga ook nog wel een keer een 2takt halen.
Iedereen zegt wel banshee beter voor de cross, zal best beter met de wegligging en het gewicht.
Maar ik vind zelf een 4takt beter voor de cross omdat die hard onderuit pakt.
Op de weg kan je die 2 takt toch ook wel rustig houden in toeren.
Geplaatst: zo 10 jun, 2007 20:18
door peterrrrr
home_tuning schreef:ik ben me een rd ypvs blok aan het samenstellen voor op men banshee, zou standaard rond de 12500 toeren draaien maximaal, daar een banshee er "maar" 8500 maakt standaard
denk dat het een merkelijk verschil geeft...
en der zit ook een powervalve op toch?
dat wordt denk helemaal een super kanon
Geplaatst: zo 10 jun, 2007 21:36
door Teunie
jep schreef:
Hier zoals ik hem wil bestellen is het geen plaatje
Alleen nog verlagen en dan is ie af.
Geplaatst: zo 10 jun, 2007 21:45
door RoBiN
Geplaatst: zo 10 jun, 2007 21:48
door airwolf
ja da zijn schoon bansheekes!
Geplaatst: ma 11 jun, 2007 17:35
door home_tuning
peterrrrr schreef:home_tuning schreef:ik ben me een rd ypvs blok aan het samenstellen voor op men banshee, zou standaard rond de 12500 toeren draaien maximaal, daar een banshee er "maar" 8500 maakt standaard
denk dat het een merkelijk verschil geeft...
en der zit ook een powervalve op toch?
dat wordt denk helemaal een super kanon
idd een rd ypvs is met powervalves vandaar de ypvs, Yamaha Power-Valves System kortweg ypvs..
is niet echt ideal om mee te corssen het systeem powervalve van yamaha, daar er vuil tussen kan na verwaarlozing bijna welleswaar makom is mogelijk heb ik horen zeggen!
is een ronde powervalve, een schuifpowervalve is beter af te dichten van vuilen en is daardoor iets beter geschirkt voor cross machines mijn gedacht,
Geplaatst: ma 11 jun, 2007 17:39
door peterrrrr
zo weer iets geleerd thanks
Geplaatst: ma 11 jun, 2007 18:25
door jep
Nou ik ben overtuigd heb vandaag mn banshee besteld zo als op de foto in het rood
Kan hem over 6 weken halen bij van der ham dus nog ff genieten van mn raptor 700
Geplaatst: ma 11 jun, 2007 18:51
door Kortvrint
Proficiat
ge zal het u nie beklagen.
Komaan gasten nu allemaal een 2takt kopen he, ze zijn terug van (nooit) weggeweest!