R 700 Special Edition SOLD
Vandaag terug een bestellingske gedaan zi.
Kettingkit met tandwielen 15/36
Stuurdemper Hyperpro
Leovince einddemper (Race) + db-killer
Daarna gaat hij binnen bij Tovami (Ruud) om powercommander of te stellen op de testbank.
Als alles goed gaat heb ik zaterdag ook de KW's
Geld moet rollen zeggen ze dan
Kettingkit met tandwielen 15/36
Stuurdemper Hyperpro
Leovince einddemper (Race) + db-killer
Daarna gaat hij binnen bij Tovami (Ruud) om powercommander of te stellen op de testbank.
Als alles goed gaat heb ik zaterdag ook de KW's
Geld moet rollen zeggen ze dan
DBM PERFORMANCE
-
- Quad Master
Moet ook nog altijd foto's maken, is er nog niet van gekomen, heb het nogal druk met over en 't weer te lopen met de quad voor de moment voor al die stukkenYamaha Grizzly 700 schreef:ik zal nog eens wat fotos doorsturen binnenkort van de 143 en de r580, beiden met open uitlaat
een mooier geluid dan zon dikke scania v8 is er niet
DBM PERFORMANCE
Vandaag bij DBM geweest om stuurdemper en kettingkit (15/36) te monteren. Moet zeggen dat het heel wat scheelt. Stuurdemper doet goed zijn werk door de bolle scooterbanden was dit wel een gepaste aanpassing die moest gebeuren, de quad zocht teveel ne kant, door de stuurdemper is dat probleem nu ook van de baan. Door de baanbanden was tandwiel 15 (vooraan) en 36 (achteraan) ook wel nodig want moest ni anders doen dan schakelen. Nu kan ik veel langer in dezelfde versnelling blijven, top zou rond de 140 km/u liggen en is meer dan voldoende
DBM PERFORMANCE
De foto's van zaterdag
De veren waren vandaag ook aangekomen en heb ze samen met Raptorke660 gemonteerd, hij had het al eens gedaan bij de zijne dus wisten we hoe we te werk moesten gaan. Hij ligt heel laag nu maar wel nog in de reden, het fungehalte is gebleven en zo wou ik het ook, moet ni te erg oppassen bij bulten en zo. Stuurdemper doet ook goed zijn best.
Zo nu nog wachten op de Leovince demper en powercommander en dan zijn de grote kosten voorbij, daarna beginnen we aan de styling
De veren waren vandaag ook aangekomen en heb ze samen met Raptorke660 gemonteerd, hij had het al eens gedaan bij de zijne dus wisten we hoe we te werk moesten gaan. Hij ligt heel laag nu maar wel nog in de reden, het fungehalte is gebleven en zo wou ik het ook, moet ni te erg oppassen bij bulten en zo. Stuurdemper doet ook goed zijn best.
Zo nu nog wachten op de Leovince demper en powercommander en dan zijn de grote kosten voorbij, daarna beginnen we aan de styling
Laatst gewijzigd door Turboy6 op di 19 jun, 2007 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
DBM PERFORMANCE
-
- Quadverslaafde
-
- Quadrider
Bedankt voor de fijne reacties, vandaag nog bericht gekregen dat mijn Leovince (race) demper vrijdag zou toekomen, dan afspraak maken voor de testbank en de powercommander erop zwieren. Hoop dat het een goede aankoopkeuze zal zijn want met die uitlaten weet ik het allemaal ni meer zenne. Heb lang getwijfeld en doe da nu eigenlijk ook nog, we zien wel zeker
DBM PERFORMANCE