die bootjes zijn in polyester hebben een grote van 1m maar hoeveel cc die moterkes zijn weet ik nie. Zo een polyester bootjes kost rond en bij 600 euro voor de goeikoopste maar dan wel zonder moter en heel den bazaar.
Mijne van Grauphner heeft er 2j terug rond en bij de 800 euro gekost maar dan met bediening en servos en motor. Staat TE KOOP ALLES voor de geintereseerden motor is zelf nog nie gerodeerd.
Snel modelbouw-bootje :)
-
- Quadracer
- Contacteer:
Zijn meestal 3.5 cc motortjes lopen op methanol(dit is een type alcohol) met nitro(soort zeer explosieve stof) En ze lopen volgens het dieselprincipe dus ontbranding door compressie met voorgloeiertje alleen dan wel weer tweetakt snappen jullie het nog
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
de mijne is een 5.28cc motortjeRik350 schreef:Zijn meestal 3.5 cc motortjes lopen op methanol(dit is een type alcohol) met nitro(soort zeer explosieve stof) En ze lopen volgens het dieselprincipe dus ontbranding door compressie met voorgloeiertje alleen dan wel weer tweetakt snappen jullie het nog
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quad Expert
ze bestaan ook volgens het 4takt princiepe hoor!!! ik vlieg ermeeRik350 schreef:Zijn meestal 3.5 cc motortjes lopen op methanol(dit is een type alcohol) met nitro(soort zeer explosieve stof) En ze lopen volgens het dieselprincipe dus ontbranding door compressie met voorgloeiertje alleen dan wel weer tweetakt snappen jullie het nog
-
- Quad Expert
de meeste autokes die verkocht worden zijn 2.11cc daarop volgen de 3.5cctjes en soms beetje meer en dan heb je nog de zware waar een 22.5cc zenoah inzit (die laatste zijn op bezine)Rik350 schreef:@sg6 ja kan natuurlijk ook op die autotjes meestal 3.5 mijn pa had een 10 cc op de helicopter
@vincenzo dat wist ik niet
in de vliegerkes hebt ge meerendeel 2takt maar 4takt wordt ook mee gevlogen heb er hier eentje het is een 11.5cc (allemaal lichtkoeling) met 2 klepjes echt mooi hoe dat werkt.
en wat die nitro betreft in autokes word het veel gebruikt omdat het meer koeling geeft en een veel hevigger aanzetten als je de gasschuif opent maar zonder nitro is het oop perfect tedoen alleen 80%methanol en 20% reginus olie of syntetische olie.