Ralph schreef:Papiertje heet een pakking Maar ik zou er toch ook wel een andere luchtfilter op zetten, anders merk je er niet veel van. (niet optimaal veel).
Je gaat toch niet je orginele demper op deze bocht zetten?
hmm patje schelfhout heeft ook originele filter en deksel, en die heeft een PAK pk's gewonnen
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Ik vind dat maar een vreemd verhaal want die orginele filter is bud. Met een Toomey stikt ie gewoon, flow is flow met wat voor uitlaat zou niet moeten uitmaken. Hij moet die lucht toch ergens vandaan halen.
originele demper ga ik waarschijnlijk niet houden,ben op zoek naar een rino of iets dergelijks. Ben vandaag al gaan rijden met nieuwe bocht,merk toch een duidelijk verschil,voornamelijk qua geluid (veel holler). Alleen als ik in 6e zit en wil doorduwen dan houd hij in,dus ga mij waarschijnlijk toch een grotere sproeier moeten steken.Zaterdag ga ik voor nieuwe banden en dan kan ik hem misschien ff laten jetten. Rino demper lag rond 100 euro,es vragen of m nog iets heeft van zelfde kwaliteit/geluid maar eventueel voor minder geld.Luchtfilter ga ik gewoon standaard houden,is gelijk hanzie zegt dat dit niet noodzakelijk is en toch evengoed PAK pk's meer geeft.
Domi schreef:en dan nog iets,waar moet ik die sproeiers insteken?Ik ben dus echt niet technisch aangelegd ofzo,dus ik zou graag alles in detail uitgelegd willen hebben,waar ik die dingen in moet steken,waar ik iets mee kan afstellen(welke schroefjes?) enzo... Ik zou t enorm appreciëren moesten jullie t echt in detail kunnen uitleggen,desnoods met een fotoke
Houdt er toch maar rekening mee als je die bocht + andere uitlaat steekt, dat je zowieso moet re-jetten, anders staat je mengsel te arm en kan ie vastlopen.
Als je niet weet waar je sproeiers zitten, zou ik er persoonlijk afblijven en iemand vragen die weet wat ie doet. Je kan meer brokken maken dan je denkt. Het is niet zomaar effe een ander sproeierke steken en klaar is kees. Je moet ook controleren als het wel de juiste was, door de kleur van je bougie te checken na een Plug shop. Misschien moet je je naald ook iets hoger plaatsen.
Zo zie je maar, t'is nie zo simpel
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
tuurlijk ga ik me daar geen zorgen over maken. Ik wacht tot zaterdag en dan moet ik toch naar jumpingjet gaan,zij zullen me wel verder kunnen helpen met dat re-jetten.No problem! Dan heb ik ook mijn nieuwe achterbanden normaal en then i'm ready to rumble again...
Hij zal er een stuk lekkerder door lopen waarschijnlijk, maar het is wel zo prettig voor je motor. Als ie te rijk of te arm staat zal hij het niet zo heel erg lang volhouden.
kga daarom vandaag naar jumpingjet,zij zullen hem wel fatsoenlijk kunnen afstellen zodat hij niet te rijk of te arm staat.Voor de rest dan nog,enige voorkeur voor een demper op Van Hasselt uitlaat?Prijs rond 100euro