Artic Cat Thundercat
-
- Quadrunner
- Contacteer:
KQ komt met een 900Wild cat schreef:Dan zal binnekort Susuki ook wel met een 950 uitkomen want Artic cat gebruikt Susuki motoren en een groot aantal onderdelen van Susuki.
Dus nog even wachten en de KQ is ook in 950 beschikbaar.
oe ist met de CanAm jeroen ? iets aan gewijzigd ?
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
ff andere pioriteiten...maar met de motor kan ik ook door de blub hoor,was gewoon nu ff goedkoper (en heb ik GEEN afschijving mee,zoals op mijn Wolf ,5000 euro op nog geen jaar )yamahakodiak schreef:mikebike schreef:950cc ..de nieuwe standaard in quadland..de 700cc`s gaan al hard,zal dit helemaal moeilijk gaan om al die power te benutten..
En die diesel is ook wel gaaf,als er een turbo op zit,anders is het een sloom ding die alleen zuinig is (wel makkelijk voor het leger,hoeven ze geen apparte brandstof meer mee te nemen voor de atv`s)
dat beloofd wat 950cc
mike wat zie ik voor avatar een motor
geen quad
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
-
- Quadracer
Ik weet nie of het iemand intereseerd ? maar de Thundercat 950 komt (!) waarschijnlijk (!) volgend jaar met europese homologatie
We hebben ook eens naar de Prowler 700 gevraagd maar daar wouden ze nog niks over lossen
We hebben ook eens naar de Prowler 700 gevraagd maar daar wouden ze nog niks over lossen
A.T.T. RACING www.attracing.be
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
Nee daar hebben ze ons nog niets over verteld
ik heb wel interesse maar eerst prijzen dat is wel zo fijntimo schreef:Ik weet nie of het iemand intereseerd ? maar de Thundercat 950 komt (!) waarschijnlijk (!) volgend jaar met europese homologatie
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
Van de Thundercat 950 hebben we nog geen prijs gekregen , als je interesse heb in de prijzen van de andere modellen , geef je me maar een PB
-
- Quadrunner
- Contacteer:
voor de renegade 800 bestaat een 1200cc kitSkippy schreef:Ik ga er voor m'n Renegade 150 cc bij kopen
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -