Pagina 2 van 24
Geplaatst: di 19 jun, 2007 16:13
door Tom#11
ik heb net in 5 minuten ineens gruwelijk veel respect voor die wagen gekregen
Geplaatst: di 19 jun, 2007 17:59
door ger
is dat dezelfde als deze?
http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers/52 ... build.html
Er zijn trouwens van het 1970 model 501 hurst uitvoeringen gebouwd door de Hurst corporatie
Nothing was new about the 1970 300, except for revised taillights. But the Hurst Corporation took matters into its own hands when it made 501 special Chrysler 300-Hurst models during the year. Featuring a special white and gold paint scheme and a Hurst shifter controlling the three-speed Torqueflite automatic, power for the Hurst model came from the 375-hp TNT 440. While this model is not generally considered part of the 300 letter car series, it is considered collectible.
Geplaatst: di 19 jun, 2007 18:10
door Yamaha Grizzly 700
ger schreef:is dat dezelfde als deze?
http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers/52 ... build.html
Er zijn trouwens van het 1970 model 501 hurst uitvoeringen gebouwd door de Hurst corporatie
Nothing was new about the 1970 300, except for revised taillights. But the Hurst Corporation took matters into its own hands when it made 501 special Chrysler 300-Hurst models during the year. Featuring a special white and gold paint scheme and a Hurst shifter controlling the three-speed Torqueflite automatic, power for the Hurst model came from the 375-hp TNT 440. While this model is not generally considered part of the 300 letter car series, it is considered collectible.
zo te zien is dat deze
mooie wagen
Geplaatst: di 19 jun, 2007 18:41
door FUBAR
Toch best een uniek en waardevolle bak dan...Een vette auto is het zeker en vast!
En je uitleg over het beleggen had ik al eens gehoord...Uiteraard wat geluk gehad, maar als je zelf geen initiatief neemt en risico's neemt, kom je er ook niet...Genoeg mensen krijgen het en zijn het even snel terug kwijt
Verstandige en leuke investering, veel plezier ermee!
Hopelijk zie, ruik en voel ik hem eens van dichtbij!
Geplaatst: di 19 jun, 2007 18:44
door Haagje
sow hey mooi bedrag
dan zou ik hem maar eens snel heel goed gaan op boenen
Geplaatst: di 19 jun, 2007 19:33
door BULLET-PROOF
.
Geplaatst: di 19 jun, 2007 20:10
door cobby
Geplaatst: di 19 jun, 2007 20:12
door BULLET-PROOF
.
Geplaatst: di 19 jun, 2007 20:41
door Charger69
.
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 18:12
door BULLET-PROOF
.
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 19:33
door epix no-fear
mooie auto
lepel er een hemi in en dan is het helemaal leuk speelgoed
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 20:00
door BULLET-PROOF
.
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 20:03
door epix no-fear
van de andere kant
je ziet ook vaak genoeg mensen die een ford uit 1926 kopen die niks meer waard is.
maar als ze er een hotrod van gemaakt hebben inclusief big block of een hemi dan ligt de waarde in eens ver boven de 100.000euro
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 20:08
door BULLET-PROOF
.
Geplaatst: wo 20 jun, 2007 20:15
door albrecht
KEVIN-RAPTOR #6 schreef:ja dat is een serieus bedrag he , en elke dag ouder dat hij word , hoe meer dat de waarde ervan stijgt
@ger ja dat was die .
trouwens het is tussen de 485 Misschien 500 =>The reason there were only 485 or maybe 500 cars built . DUS 485 Officieel en 500 onofficieel.
En over die "20" meer gaan we nu niet doordrammen , hij is en blijft zeldzaam , er zijn er nog maar 200 in CICULAGE , daar kunnen nog niet rijdende bijzitten he
er rijden er : 1 in luxemburg , 1 in Duitsland, 1 in nederland, 1 in Zwitserland, 1 in Engeland, 1 in Zweden , 1 in Finland , en 1 in Noorwegen. En een paar in Amerika.
Hoe kom je dit te weten?:
er rijden er : 1 in luxemburg , 1 in Duitsland, 1 in nederland, 1 in Zwitserland, 1 in Engeland, 1 in Zweden , 1 in Finland , en 1 in Noorwegen.