Pagina 2 van 5
					
				
				Geplaatst: wo 20 jun, 2007 08:58
				door No Limit W-tec
				Vind die bumper op de LE eigenlijk nog het beste van wat ik gezien heb.  Aftermarket vind ik voorlopig echt mijn ding niet !
			 
			
					
				
				Geplaatst: wo 20 jun, 2007 09:10
				door Ralph
				Ik denk niet dat het doorloopt, want tussen de voorkap en de motor zit normaal helemaal niets. Bij mij zit m'n console er tussen, maar anders is het gewoon open. Maar het staat wel leuk.
			 
			
					
				
				Geplaatst: wo 20 jun, 2007 09:24
				door No Limit W-tec
				In de speciale Side x side van Quad Passion stond een race Rhino waar ze een buis hadden gestoken die van onder voorkap tussen de twee zetels liep en zo de motor van extra koel lucht voorzag.  Zag er wel lelijk uit maar mits wat cratieviteit kan er wel iets voorzien worden dat toonbaar en functioneel is, eventueel via de ruimte waar nu je center console staat.  
In de Quad Passion hadden ze zo'n ronde flexibele buis gebruikt waarmee je dampkamp of droogkast aansluit, ik schat diameter 150 mm.  Ik meen mij te herinneren dat ze in de doe het zelf ook rechthoekige flexibele buizen hebben, dat zou je makkelijk kunnen aansluiten op de Maier luchthapper.
Gisteren de Rhino gaan ophalen waarmee ik dit weekend ga rond tuffen.  Die man klaagde ook dat er enorm veel hitte van tussen de zetels komt in de zomer.  Bijna ondragelijk zelfs.
			 
			
					
				
				Geplaatst: wo 20 jun, 2007 10:25
				door Ralph
				Zoiets zou inderdaad wel te doen zijn, maar het moet ook een beetje mooi blijven 
 
Ik voelde gister een beetje warmte, maar het viel best mee. Nu vraag ik mij af of de oude Rhino's voorzien zijn van een ventilator op de radiator. Kun je dat eens bekijken?
 
			
					
				
				Geplaatst: wo 20 jun, 2007 10:26
				door spoor!
				mooi ralph 

 maar zo'n luchthapper vind ik meer iets voor tuningsautos ofzo
 
			
					
				
				Geplaatst: wo 20 jun, 2007 10:33
				door Twan #33
				Mooi ding! 67 topsnelheid? Is dat niet wat weinig?
			 
			
					
				
				Geplaatst: wo 20 jun, 2007 10:43
				door Ralph
				Topsnelheid gaat over een tijdje wel omhoog met de sheave en CDI. Maar 67 in zo'n ding is al best hard.
			 
			
					
				
				Geplaatst: wo 20 jun, 2007 11:15
				door No Limit W-tec
				Ralph schreef:Zoiets zou inderdaad wel te doen zijn, maar het moet ook een beetje mooi blijven 
 
Ik voelde gister een beetje warmte, maar het viel best mee. Nu vraag ik mij af of de oude Rhino's voorzien zijn van een ventilator op de radiator. Kun je dat eens bekijken?
 
Oude heeft idd ook ventilator maar naar mijn gedacht is radiator gewoon veel te dun
 
			
					
				
				Geplaatst: wo 20 jun, 2007 11:18
				door No Limit W-tec
				Vandaag de Rhino getest met 26" Bighorns erop.  
Normaal doet ie 68 met 26" banden, nu deed ie 64-65 riem is al wat gesleten, heeft 1800 km.  Met Hunterworks CDI doet ie 78, is al hele verbetering.  
Je hoort wel dat de motor dan redelijk wat toeren maakt, denk dat dat gaat beteren met de sheave, dan gaat ie bij zelfde snelheid minder toeren maken en kun je 80 per uur rijden aan lager toerental.  
80 u per uur is al aangename snelheid, hoger wordt hij echt wel onstabiel denk ik.
			 
			
					
				
				Geplaatst: wo 20 jun, 2007 11:24
				door Ralph
				80 is ook rap zat denk ik, dan moet je er +6" armen op gaan zetten.
Naar het formaat van de radiator heb ik nog niet goed gekeken. Ik gooi er binnenkort een temperatuurmeter op en dan kan ik het in de gaten houden.
			 
			
					
				
				Geplaatst: wo 20 jun, 2007 16:07
				door Yamaha Grizzly 700
				ik hoop dat ie met cdi+sheave 80-85 loopt, dat is een mooie snelheid
en de warmte tussen de midden console moet echt wat op gevonden worden. als je een halfuur of langer rijd word hij echt heeel erg heet!
			 
			
					
				
				Geplaatst: wo 20 jun, 2007 16:13
				door Ralph
				Ik heb gisteren ongeveer een half uur rondgereden, maar ik merkte bijna niets. Af en toe kwam er een klein vlaagje warme lucht langs me arm, maar dat is maar 2 of 3 keer geweest. Misschien is daar wat aan veranderd bij het nieuwe model.
Heb jij ook een stukje doek hangen aan de achterkant van het middenconsole, net boven de motor?
			 
			
					
				
				Geplaatst: wo 20 jun, 2007 16:20
				door gareth
				Heb je bij deze wel genoeg koppel om hellings te pakken.
Want met die pgo buggy's lukt dat totaal niet.
Verder super ruig zo'n ding. Maar bij hoge snelheden kantelt die zeker wel om met de standaard vering?
			 
			
					
				
				Geplaatst: wo 20 jun, 2007 16:24
				door Ralph
				Je moet inderdaad niet te snel door de bocht, maar zo heel erg tipsy is ie niet.
Vermogen genoeg, het zal je enkel ontbreken aan grip 

 Er zit een High en Low stand op, in de High stand gaat hij al door bijna alles en in de Low stand is niets te gek denk ik.
@ Nikolas en John:
Zetten jullie de bak in vrij voor het overgaan naar 4x4?
 
			
					
				
				Geplaatst: wo 20 jun, 2007 16:41
				door brutus32
				als je geen 30 of 40 per uur bolt geeft het niet om de 4x4 in te schakelen, voor de difflock wel best stilstaan tot hij helemaal opstaat 
