Banshee " Extreme make over"
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 170
- Lid geworden op: do 26 apr, 2007 14:38
- Locatie: Weelde (Belgie)
- Contacteer:
Bedankt voor de positieve reacties en de hulp!
Net was spulletjes gehaald.
Nieuwe olie
2 Nieuwe Bougietjes
Lager voor de stuurstang (Kering is besteld)
Nieuwe handvaatjes
Nieuwe remblokken voor de achterrem
Nieuwe ketting
De rest komt over 2 dagen binnen als het goed is!
Zo meteen weer even verder sleutelen
(Oja en Yamaha Tri-z ik heb hem omgedraaid!
Net was spulletjes gehaald.
Nieuwe olie
2 Nieuwe Bougietjes
Lager voor de stuurstang (Kering is besteld)
Nieuwe handvaatjes
Nieuwe remblokken voor de achterrem
Nieuwe ketting
De rest komt over 2 dagen binnen als het goed is!
Zo meteen weer even verder sleutelen
(Oja en Yamaha Tri-z ik heb hem omgedraaid!
-
- Quad Expert
- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer:
ik vind zo'n banshee juist heel mooi. en het blokje weer minder:P
2takt zijn voor brommer vind ik. 4takt voor motoren:P
ik geloof best dat zo'n blokje een hoop vermogen geeft (en vooral touren), maar vind het geluid van een 4takt gewoon machting (ken t geluid van een raptor weet ik niet, maar zal ook wel mooi zijn).
wij hebben thuis 2 harley's in de schuur staan en die +/- 700cc per cilinder heeft en die klappen zijn zow mooi:P
en het koppel nog mooier.
(niet iedereen kan stationair met een zijspan volgeladen weg rijden, vooral zo'n 4cilinder japaner niet)
ook zit je bij 2takt met een hoop problemen.
afstellen k*t werk,
cilinder goed opletten met al die spoelpoorten en je zuigerveren (lastig als die er tussen komt)
heel hoog touren dus veel meer onderhoud nodig
die uitlaat zijn ruimte gebruikende dingen en zomaar een goede vinden is ook lastig.
dus geef mij maar t liefste een mooie grote 4takt. al da koppel onderin is super handig:P
gr
2takt zijn voor brommer vind ik. 4takt voor motoren:P
ik geloof best dat zo'n blokje een hoop vermogen geeft (en vooral touren), maar vind het geluid van een 4takt gewoon machting (ken t geluid van een raptor weet ik niet, maar zal ook wel mooi zijn).
wij hebben thuis 2 harley's in de schuur staan en die +/- 700cc per cilinder heeft en die klappen zijn zow mooi:P
en het koppel nog mooier.
(niet iedereen kan stationair met een zijspan volgeladen weg rijden, vooral zo'n 4cilinder japaner niet)
ook zit je bij 2takt met een hoop problemen.
afstellen k*t werk,
cilinder goed opletten met al die spoelpoorten en je zuigerveren (lastig als die er tussen komt)
heel hoog touren dus veel meer onderhoud nodig
die uitlaat zijn ruimte gebruikende dingen en zomaar een goede vinden is ook lastig.
dus geef mij maar t liefste een mooie grote 4takt. al da koppel onderin is super handig:P
gr
opzoek naar mooie brommerquad
TOMOS TO KOOP
TOMOS TO KOOP
wat loop jij nou te zwetsen tez?
met je harly verhaal
zoon ding heb 1500cc en loopt 150km/u
en het is lekker boeiend om met een zijspan stationar weg te kunnen rijden (ik bedoel, wie wil dat dan)
een banshee heeft 350cc en rijdt met gemak een raptor 700 zoek
met je harly verhaal
zoon ding heb 1500cc en loopt 150km/u
en het is lekker boeiend om met een zijspan stationar weg te kunnen rijden (ik bedoel, wie wil dat dan)
een banshee heeft 350cc en rijdt met gemak een raptor 700 zoek
never drive faster then your angel can fly
in top en optrekken zeker, maar kwa koppel? weet het haast zeker van niet.coolboyke schreef:een banshee houd met gemak een harley achter zich ...
het probleem met 2takt is dat ze pas koppel hebben in een hoger toerengebied. 4takt begint dat al veel lager.
in top vermogen/snelheid is 2takt weer hoger/sneller omdat het lichter is, minder roterende massa, en hogere toeren(dat is een fijt).
en dat van stationair optrekken was gewoon ff een simpel teken van het enorme koppel.(stuk beter voor kopeling ook ipv met slippende kopeling weg te moeten rijden)
koppel streetbob 111nm
banshee? denk nie zo veel.
maar dat van die harley is gewoon om mijn punt duidelijk te maken,
ik heb liever iets met veel koppel en een grote zuiger waar grote klappen uit komen, dan iets met 2 hele kleine zuigers die heel snel draaien en een "jankend"geluid maken (sorry mijn mening)
maar ik weet dat er somige het hier niet mee eens zullen zijn, dus laten we maar niet verder hier over door lullen (of stuur me anders maar een pb)
ontoptic:
vind het een mooi frame geworden (die kleuren zijn coowl:P)
en hoe de kappen worden, zal ook wel vet zijn.
suc6 en ga zo door.
gr
opzoek naar mooie brommerquad
TOMOS TO KOOP
TOMOS TO KOOP
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
moet het toch ff kwijt 1400cc 4takt tegen 350cc tweetakt (appels en peren?)el_pikante schreef:@ Coolboyke: Heb jij dan een harley?
In optrekken wint een standaard ongetwijfeld tegen een standaard harley, maar in topsnelheid toch niet hoor. Vergeet dat maar.
Banshee is een legende net zoals Harley met elk unieke sound, power,...
back on topic
En de verhoudingen(ratio versnellingsbak) om in stationair weg te rijden? Mijne "jap" rijd stationair ook weg afgeladen vol.
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!