Een volledige Fp lijn, met Carbon Ovale Platte achterdemperel_pikante schreef:Prachtig, 1000 x mooier met je nieuwe velgen en banden.
Wat voor een demper heb je in gedachten?
Kawasaki Kfx 400 <<->> RoBiN
-
- Quadrunner
-
- Quadverslaafde
Super mooie quad Robin,
ik heb ook van die spearz baanbanden en samen met mijn spoorverbreders plakken die echt op de baan,
ik heb ook van die spearz baanbanden en samen met mijn spoorverbreders plakken die echt op de baan,
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
-
- Quadverslaafde
Bedankt !ICHE schreef:Super mooie quad Robin,
Nochtans kan ik ze redelijk doen schuiven op het asfalt hoor, die Spearz, want die schoven onlangs nog zodanig goed, dat ik met m'n neus terug stond vanwaar ik kwam !
Ik zit vanachter met een brede achteras, de preload van m'n achterveer is ingesteld dat de quad lager komt te staan + binnenkort een linkage om nog sneller een bocht te nemen ( ), in combinatie met brede a-armen voorraan, maar dat is nu nog met spoorverbreders .
Grtz, RoBiN
Yamaha Banshee 05' & 97'
RoBiN schreef:Bedankt !ICHE schreef:Super mooie quad Robin,
Nochtans kan ik ze redelijk doen schuiven op het asfalt hoor, die Spearz, want die schoven onlangs nog zodanig goed, dat ik met m'n neus terug stond vanwaar ik kwam !
Ik zit vanachter met een brede achteras, de preload van m'n achterveer is ingesteld dat de quad lager komt te staan + binnenkort een linkage om nog sneller een bocht te nemen ( ), in combinatie met brede a-armen voorraan, maar dat is nu nog met spoorverbreders .
Grtz, RoBiN
hihi, jaja dat lukt goed (vooral omdat jij iets lager ligt en verbrede as hebt ), bij mij enkel als ik echt goed gas geef en mijn gewicht naar voor verplaats,
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
BERE QUAD
Sjieke quad robin echt vet vint oewist meje broere ? ollange nieme goord of gezien grtz tom handzame
k&n filtercap , dynojet , rino-uitlaat, reiger vering !! ( last van opstijgend vocht?? www.demeulenaerebvba.be ) (last van teveel RnB ??? www.imotorhead.com)
Re: BERE QUAD
ik kan hier geen nederlands uit halen hoor, wat bedoel je nou?KFX400RAZR schreef:Sjieke quad robin echt vet vint oewist meje broere ? ollange nieme goord of gezien grtz tom handzame