Pagina 2 van 2
Geplaatst: ma 06 aug, 2007 14:40
door smceke
alé zijn blij dak hier toevallig komen kijken ben.
zat met dezelfde vraag.
sorry dak ook ff u toppic kom verstoren.
mag ik mijn originele koolbolx aanpassen en kelk inplaatsen met de nodige afstelling.
heb hier eens op ne link gedrukt die koolbox geplaatst heeft met daar de kelk in zou op die manier willen werken alleen mijn kelk zou verticaal zitten plaats van horizontaal maakt da veel uit?
thx
Geplaatst: di 07 aug, 2007 20:29
door mr. frauley
is nx, gij moogt da

blaster, motortuningvragen
Geplaatst: wo 05 sep, 2007 13:19
door mr. frauley
hey, srr dat ik deze topic terug bovenhaal maar heb nog een vraagje hierover, ben nog ni zo thuis in de motortuning enzo

.
Is het waar dat als je je cilinderkop laat vlakken, poorten bewerken,v-force membraam,... meer compressie krijgt en dus een hoger octaangehalte nodig hebt?
Zijn deze dan nog de moeite om het te doen, en wat voor product hebt je nodig voor dat octaan gehalte?
'je moet ook alle bramen uit je karter en cilinder laten halen voor een beter flow dan krijg je er ook een hoop vermogen bij.'
=>dit heb ik ook ergens gelezen. Geeft dit veel verschil en is het wel goed voor de motor?
Geplaatst: wo 05 sep, 2007 13:23
door OpticalNicolas
gewoon 98 is goed, desnoods doe je er wat octaan boost in, kost niet zo egt veel.
Geplaatst: wo 05 sep, 2007 13:25
door mr. frauley
en dit kunt ge kope in autohandel of doe-het-zelf-zaak, hoeveel moet je er dan in doen voor een volle tank?
Geplaatst: wo 05 sep, 2007 16:58
door OpticalNicolas
auto zaak die zal dat wel hebben
Geplaatst: wo 05 sep, 2007 21:37
door zilladude
idd men broer heeft die dingen bijna allemaal en die rijd gewoon op 98 met goede olie
Geplaatst: do 06 sep, 2007 15:25
door mr. frauley
ah oke, want anders was het ook wel vervelend, telkens octaan booster gaan kope enz...