Pagina 2 van 2

Geplaatst: wo 01 aug, 2007 17:09
door OpticalNicolas
je motor is veel sneller warmer als je water (koelvloeistof).
en als je rijd heb je veel koeling.
heb hier ergens gelezen, bij een LTZ springt de fan aan op 91°.

Geplaatst: wo 01 aug, 2007 17:57
door coolboyke
vanpee jelle schreef:hoe kan da hij word niet warmer als 70 tot 80 graden 88 is het warmste dat hij al is geweest dan moet ik eerst een uur laten draaien voor ik vol uit mag gaan. deze morgen haalde hij maar 66 graden zelfs.
mja dan moet het zijn dat dit wel normaal is en geen kwaad kan hoor :D

ik rijd enkele minuten rustig met de quad , en dan ga ik voluit :p

Geplaatst: wo 01 aug, 2007 18:05
door ICHE
als je rustig blijft rijden zal de quad ook niet veel hoger in temp gaan, 't is pas door echt gas te geven dat ie richting 90 gaat

Geplaatst: vr 03 aug, 2007 11:13
door vanpee jelle
oei dan zal ik nog meer gas moete geven :mrgreen:

Geplaatst: vr 03 aug, 2007 13:45
door FLIPmode
vanpee jelle schreef:hoe kan da hij word niet warmer als 70 tot 80 graden 88 is het warmste dat hij al is geweest dan moet ik eerst een uur laten draaien voor ik vol uit mag gaan. deze morgen haalde hij maar 66 graden zelfs.
Mijne draait normaal rond de 80° en is olie/lucht gekoeld, is volgens mij redelijk normale bedrijfstemperatuur. :wink:

Toegevoegd na 1 minuten:
L crosser schreef:maar in de radiator zit geen water maar koelvloeistof en die kookt pas bij 130-135 graden maar werktemperatuur zal rond de 100 graden zitten
Als het kookt valt de koeling weg en loopt hij dus te heet! En koelvloeistof bestaat merendeels uit water met enkele additieven :wink: