quadrijders uit regio brugge?
Hallo, ik ben ook van regio brugge nl. van Veldegem. Das echt nie ver van brugge!
Ik rij met een yamaha banshee en zocht ook al een tijdje achter andere quadrijders.
Rij regelmatig naar brugge en zo dan door naar de kust. Woon ook in Aalter dus verplaatsen is geen probleem! Stuurt iemand mij een pb als we iets afspreken? Grts Stijn
Ik rij met een yamaha banshee en zocht ook al een tijdje achter andere quadrijders.
Rij regelmatig naar brugge en zo dan door naar de kust. Woon ook in Aalter dus verplaatsen is geen probleem! Stuurt iemand mij een pb als we iets afspreken? Grts Stijn
-
- Toeschouwer
-
- Toeschouwer
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
yeeps
ja zekers weten hé.
Btw , wat dachten jullie van 8 september es af te spreken , kan ook andere datum hé , maar we moeten ergens beginnen.
trouwens het weer moet het ook toelaten natuurlijk.
Rekening houdend met de mensen die meewillen , streek jabbeke , bredene en regio brugge waar zouden we afspreken , ik kan zonder probleem tegemoet rijden natuurlijk
misschien al wat ideetjes uitwisselen op voorhand
Btw , wat dachten jullie van 8 september es af te spreken , kan ook andere datum hé , maar we moeten ergens beginnen.
trouwens het weer moet het ook toelaten natuurlijk.
Rekening houdend met de mensen die meewillen , streek jabbeke , bredene en regio brugge waar zouden we afspreken , ik kan zonder probleem tegemoet rijden natuurlijk
misschien al wat ideetjes uitwisselen op voorhand
Always on the run
-
- Toeschouwer
-
- Toeschouwer
ik ben van oostkamp en heb een kawa mojave 250, dus een beetje een luie quad in vergelijking met jullie schoons
ik doe meestal dom op men werk. Daar is een grote parking waar niemand komt in het weekend of het is ik om te werken en ook een ENORM grasplein waar je je ook eens kan uitleven! dus als iemand eens zin heeft
ik doe meestal dom op men werk. Daar is een grote parking waar niemand komt in het weekend of het is ik om te werken en ook een ENORM grasplein waar je je ook eens kan uitleven! dus als iemand eens zin heeft
-
- Toeschouwer
lollll, het is inderdaad bij Transwest werk daarraptorke666 schreef:welk grasplein ist juist? heb nog gereden bij transwest.
wanneer zouden we nu eens gaan rondtoeren?
greetz
veel problemen heb je daar niet, enige die in de buurt woont is de concierge en die werk ik samen bij en een eindje verder heb je dan ook een hollander zitten die in glas doet maar die zen zoon heeft een cross waarmee hij ook ENORM lawaai maakt
het enige wa ik nog eens zou moetten doen is vragen aan de boer die het grasplein gebruikt voor hooi of we er eens mogen dom op doen, denk dat het "hooiseizoen" bijna gedaan is
Toegevoegd na 1 minuten:
en op die grote parking waar de frigo's staan is het ZEKER geen probleem omdat er toch al een stuk of 120 frigo's staan te draaien gaat een quad of 2 het verschil niet uitmaken en heb de sleutel van de poort...