Eerst en vooral ; Ik ben hier iedere dag online zeker s’avonds maar wat hebben mijn posts ermee te maken ? Men is toch niet verplicht om nutteloos te posten bvb 20keer up te zeggen in een topic .
De bedoeling van de signature ;
Het is mooier en kleiner is dan bvb 14 links op te sommen of een quad met alle opties in je onderschrift te zetten.
Het brengt meer kleur in het forum want deze witte versie vind ik maar saai , no offence ivoman.
Alle grote forums doen het ,waarom deze dan niet ?
Ik geef wel toe dat er regels of grote van moet bestaan en dat het moet gecontroleerd worden door admin’s of mod’s.
Je maakt bvb een waarschuwing sig en deze zet je als admin of mod in de plaats van de te grote sig ,En de 2de keer geel of zo.
Ik ben zelf admin en mod enz geweest op forum’s en is zeker een kleine moeite.
En voor er iemand zou beginnen zagen over de topics in café is het mijn bedoeling om dat wat te laten draaien , in een cybercafé word er over alles gepraat en gelult .
Laatste Nieuws, grappige filmpjes, topics om elkaar beter te leren kennen enz.
Kortom ik wil dit forum wat moderner maken ,Ook al zitten er hier veel jongeren er heerst soms een oude zak mentaliteit. (DIT IS ALS GRAP BEDOELD VOOR IK WEER AANZIEN WORD ALS DE BEUL VAN HET FORUM )
[center]

[/center]