Pagina 2 van 3

Geplaatst: di 14 aug, 2007 21:57
door zilladude
mja ieder zen ding he , het kan zijn dat ik binnen een paar maand ook van gedacht verander maar ik denk het niet :D

Geplaatst: di 14 aug, 2007 22:04
door BULLET-PROOF
Mij maakt het niet uit !

ik rij graag met 2 takt en 4takt . Ik vind niet dat we mekaars mening moeten afbreken met "4 stroke pussy' s" enz (dit is niet omdat ik een 4 takt rij hoor) maar de ene rijd nu liever met 2 takt en de andere met 4 takt, en kvind dat we dat moeten respecteren.

Als er een 2de bij komt in loop van tijd word het ook een banshee , vind dit een prachtige quad !

Geplaatst: di 14 aug, 2007 22:04
door Tramonto
Hehe goede foto, geef mij beiden maar.

Stel je voor enkel 2 takt of 4 takt :?

Maar op dit moment lijkt me een Raptor het vetst, later misschien eens een vette shee :wink:

Geplaatst: di 14 aug, 2007 22:23
door FLIPmode
En 4-strokes is niet altijd voor pussy's( ge moogt de mijne es proberen :mrgreen: )
Maar ieder het zijne en het is gewoon een gegeven: uit 2 takt haalt ge ig zoveel meer power als uit hetzelfde in 4 takt(voorlopig toch). is hetzelfde als wankelmotor en conventioneel. Als het maar blaast! :rock:

Geplaatst: di 14 aug, 2007 23:21
door airwolf
ja flipmode die van jou wil ik wel is proefrijden! :mrgreen:
laat den 2de sept maar is zien wat die beest kan! :wink:

Geplaatst: wo 15 aug, 2007 09:10
door coolboyke
ProBlaster schreef:
coolboyke schreef:
ProBlaster schreef:vind 4 takt geluid ook wel vet maar toch liever en 2takt
en 2takt is ook veel beter prestasties hehe :p
denk je ? kijk maar eens naar de crossmotoren : die 250cc viertakts , daar kan bijna geen 2-takt tegen op ... :p

wa ? tuurlijk 250cc viertakt heeft de zelfste prestasties van ne 125 cc 2 takt dus :?
een 250 viertakt heeft tegen de 50 pk's een 450 viertakt in de 60 en een 125cc 2-takt eind de 30 dus ...

Geplaatst: wo 15 aug, 2007 10:36
door ProBlaster
coolboyke schreef:
ProBlaster schreef:
coolboyke schreef: denk je ? kijk maar eens naar de crossmotoren : die 250cc viertakts , daar kan bijna geen 2-takt tegen op ... :p

wa ? tuurlijk 250cc viertakt heeft de zelfste prestasties van ne 125 cc 2 takt dus :?
een 250 viertakt heeft tegen de 50 pk's een 450 viertakt in de 60 en een 125cc 2-takt eind de 30 dus ...

lol daar is dus niks van waar daarom is de 250 viertakt en 125 tweetakt 1 reeks

kameraad van mij rijd met yamaha yz 125cc cross zijn broer rijd met ktm 250 4takt ale2 fabrieksmoto
en toch heeft de 125cc meer pit meer doortrek vermoge en meer snelhied dus (2 takt is veel beter voor power)

Geplaatst: wo 15 aug, 2007 11:10
door Tom#11
maar in een mulle ondergrond zal de 4 takt sneller zijn. achja, de een wil 2 takt en de ander 4 takt. ik deel verder de mening van kevin. het is overigens wel leuk om discussies met vrienden te houden erover :mrgreen:

Geplaatst: wo 15 aug, 2007 11:13
door rappy 700 rijder
een 250 4 takt is sneller als een 125 2takt hoe je het ook wend of keert

Geplaatst: wo 15 aug, 2007 11:29
door ProBlaster
zal er en filmpje van moeten posten zeker ander blijven we zeveren :p

Geplaatst: wo 15 aug, 2007 11:41
door home_tuning
man toch 2t is feller, en probeer eens die 250 4t op te drijven met die pannekoekjes van zuigertjes, pff al die onderhoudskosten dan ook nog!
De snelle 4t moteren die nu uitkomen zijn gewoon zeer gevoelig van fabriek af, een 2t niet, die kan je nog mee hopen opdrijven.

2t is fel, en in vergelijking met de felle moderne 4t moteren nog eens goedkoper in onderhoud ook nog, en geloof me zit in de revisie dus weet het echt wel uit eigen ondervindingen.

Dit terzijde want wil er echt niet op verder gaan, is een grappige foto waarmee het topic geopend is wel :tongduim:

grts

Geplaatst: wo 15 aug, 2007 12:34
door FLIPmode
home_tuning schreef:man toch 2t is feller, en probeer eens die 250 4t op te drijven met die pannekoekjes van zuigertjes, pff al die onderhoudskosten dan ook nog!
De snelle 4t moteren die nu uitkomen zijn gewoon zeer gevoelig van fabriek af, een 2t niet, die kan je nog mee hopen opdrijven.

2t is fel, en in vergelijking met de felle moderne 4t moteren nog eens goedkoper in onderhoud ook nog, en geloof me zit in de revisie dus weet het echt wel uit eigen ondervindingen.

Dit terzijde want wil er echt niet op verder gaan, is een grappige foto waarmee het topic geopend is wel :tongduim:

grts
Zeer juist is wat ik probeerde te zeggen! :mrgreen:
MAAR: uwe 2 takt zuipt ook navenant(voorlopig toch nog). Als ge het standaart houd met evenveel cc's en cilinders is een 2 takt niet te kloppen.

Geplaatst: wo 15 aug, 2007 13:38
door SlOoT
OpticalNicolas schreef:
vergelijk nou is een raptor 700 met een banshee, beiden standaard.
wel de banshee rijd de raptor zoek.
http://atv.off-road.com/atv/article/art ... ?id=192363

Lees eerst deze review eens. Is van een standaard 432cc 4-takt en wordt ook een vergelijking gedaan met een Banshee:

"after getting off the Cannondale Glamis, the Banshee seemed like a tamed bunny!"

Geplaatst: wo 15 aug, 2007 13:59
door Frank MB
Tis allemaal redelijk simpel kijk 1 keer de mx1 op tv en je weet waar de 2takt staat, voor wedstrijdgebruik wel te verstaan, voor recreatie kan een 2 takt soms veel mooier zijn.

Geplaatst: wo 15 aug, 2007 14:02
door zilladude
mja de vind 4t beter en de ander 2t zo is het en zo zal het altijd zijn !