el_pikante schreef:Buiten de velgjes en banden zijn ze idd spuuglelijk, gelukkig zijn ze zo krachtig en geven ze 3 jaar garantie!
Want anders zullen er niet veel van verkocht worden
Misschien eens een poll maken wie het een mooie machine vindt
je vergeet voor het gemak het e.e.a.:
de E-ATV's hebben standaard al goede en brede assen,
brede A-armen
goede volledig instelbare vering.
street legal
koop dit er eens bij bij bijvoorbeeld een raptor 700 en vergelijk dan de prijs eens tussen een E-ATV 525 en een opgepepte Raptor
Heb je misschien gedeeltelijk gelijk, maar het tunen en het sparen voor de onderdelen zodat je een unieke quad hebt daar doe je het toch voor. En een 700R is op te peppen, en is standaard al een streling voor het oog. Aan het uiterlijk van de e-atv valt nog weinig te doen. Maar ik twijfel er niet aan dat het een goede quad is, maar toch niets voor mij
En wat betreft prijs, op een hobby valt geen prijs te plakken
el_pikante schreef:Buiten de velgjes en banden zijn ze idd spuuglelijk, gelukkig zijn ze zo krachtig en geven ze 3 jaar garantie!
Want anders zullen er niet veel van verkocht worden
Misschien eens een poll maken wie het een mooie machine vindt
je vergeet voor het gemak het e.e.a.:
de E-ATV's hebben standaard al goede en brede assen,
brede A-armen
goede volledig instelbare vering.
street legal
koop dit er eens bij bij bijvoorbeeld een raptor 700 en vergelijk dan de prijs eens tussen een E-ATV 525 en een opgepepte Raptor
Heb je misschien gedeeltelijk gelijk, maar het tunen en het sparen voor de onderdelen zodat je een unieke quad hebt daar doe je het toch voor. En een 700R is op te peppen, en is standaard al een streling voor het oog. Aan het uiterlijk van de e-atv valt nog weinig te doen. Maar ik twijfel er niet aan dat het een goede quad is, maar toch niets voor mij
En wat betreft prijs, op een hobby valt geen prijs te plakken
Just my 2 cents
Als er toch geen prijs op plakt kunt ge zelfs bij een e-atv nog nen hoopgeld uitgeven
Wild & Wicked Air is for coolin & boostin! Speed doesn't kill, mistakes do!
Dat kan je zeker doen ( al vind ik 21000 euro al een mooie prijs voor een "quad"),
maar inderdaad op tunen staat geen limiet! Vraag dat maar en Kevin en Guido
el_pikante schreef:Dat kan je zeker doen ( al vind ik 21000 euro al een mooie prijs voor een "quad"),
maar inderdaad op tunen staat geen limiet! Vraag dat maar en Kevin en Guido