Yamaha YFZ 450
-
- Quadfanaat
Er komen on-road bandjes onder
een drag race Yfz tegen Raptor 660r
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=6
een drag race Yfz tegen raptor 700r
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=2
Weet iemand een mooie crossplaats in de buurt van overijssel?
En kan ik met een 450cc wedstrijd rijden met mijn leeftijf van 13?
een drag race Yfz tegen Raptor 660r
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=6
een drag race Yfz tegen raptor 700r
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=2
Weet iemand een mooie crossplaats in de buurt van overijssel?
En kan ik met een 450cc wedstrijd rijden met mijn leeftijf van 13?
-
- Quadfanaat
-
- Quadrunner
- Contacteer:
on road bandjes op je 13de? (zonder rijbewijs)
ga jij nu eerst maar een met een raptor 350 ofzo beginnen want een 450 rijd jij jezelf als je geen ervaring hebt met quadrijden op dood
het zou anders zijn als jij al meerdere jaren quadrijd en vanaf kleins afaan bent begonnen
en wedstrijden dan zal je een blaster moeten nemen
ga jij nu eerst maar een met een raptor 350 ofzo beginnen want een 450 rijd jij jezelf als je geen ervaring hebt met quadrijden op dood
het zou anders zijn als jij al meerdere jaren quadrijd en vanaf kleins afaan bent begonnen
en wedstrijden dan zal je een blaster moeten nemen
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
-
- Quadfanaat
-
- Quadrunner
- Contacteer:
je moet altijd redelijk klein beginnen
ik ben ook pas 14 maar en op mijn 8e met een lt 80 begonnen en steeds verder opgebouwd
het licht er misschien ook aan hoe groot je bent hoe je lichaamsbouw is enz of je zo,n machine de baas kan
dus als jij 1.60 bent en een klein iel mannetje (maar even als voorbeeld bedoel ik niks mee) dan zou ik geen 450 nemen
ik ben ook pas 14 maar en op mijn 8e met een lt 80 begonnen en steeds verder opgebouwd
het licht er misschien ook aan hoe groot je bent hoe je lichaamsbouw is enz of je zo,n machine de baas kan
dus als jij 1.60 bent en een klein iel mannetje (maar even als voorbeeld bedoel ik niks mee) dan zou ik geen 450 nemen
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
-
- Quad Master
Doe dat maar even niet op je 13e zonder ervaring op een yfz gelijk aan wedstrijden beginnen
ik ben 15 en heb een raptor 700 gehad, en reken erop dat je die power in de hand moet kunnen houden
ik ben 15 en heb een raptor 700 gehad, en reken erop dat je die power in de hand moet kunnen houden
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quadracer
als je 13 bent > blaster
denk dat vrijwel iedereen hier ooit een blaster gehad heeft of toch ermee gereden heeft
voor ze aan het "grote werk" begonnen
denk dat vrijwel iedereen hier ooit een blaster gehad heeft of toch ermee gereden heeft
voor ze aan het "grote werk" begonnen
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
1 ding, veel onderhoudt, ik ben 18 en rijdt competitie met een yfz... voor baangebruik met je al een en ander veranderen zonder
dat je hem in snot rijdt ! en op je 13 ? ik kreeg op mijn 11de een 80cc heb daar tot aan mij 15 met gereden en dan overgestapt naar 350... je bent goed gek als je op een 450 stapt.. de meeste willen direct er alles uithalen.. dat wordt je dood !
dat je hem in snot rijdt ! en op je 13 ? ik kreeg op mijn 11de een 80cc heb daar tot aan mij 15 met gereden en dan overgestapt naar 350... je bent goed gek als je op een 450 stapt.. de meeste willen direct er alles uithalen.. dat wordt je dood !
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Bendenkelijke uitspraakvinni_the_racer schreef: Bij quadfun.be zeggen ze van wel
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team