Ik weet een laeger's frame voor een yamaha 450 blok te koop staan, wel in amerika.
Dit zijn de prijzen
2002 Laegers YZ Hybrid frame and flip top subframe $2000
2002 Laegers YZ chrome CR500 Linkage swingarm $500
En dan weet ik nog 4+ protrax armen liggen compleet met stuurstang en spindels voor $1200
En die sturen alles naar belgie. Je moet dan wel 250r plastiek erop zetten
Laegers frame VS Lonestar frame VS ... Yamaha YFZ
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
Die hebben een yamaha 450 gemaakt met een laeger's frame. Ik geloof dat hij 22000€ moest kosten. En hij staat niet meer op de site voor te verkopen dus zal hij verkocht zijn.
In 2dehands heb ik dat nog nooit gezien voor een yfz450
http://www.quadyland.com
In 2dehands heb ik dat nog nooit gezien voor een yfz450
http://www.quadyland.com
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
lonestar/laeger's pro-trax
-
- Quad GOD
- Contacteer:
De protrax voortrein is het grootste voodeel van Laegers, qua chassis zijn Lonestar en Laegers ongeveer hetzelfde, alleen is Laegers duurder. Bij Laegers zijn ook de bovenste veerpunten verplaatst. Lonestar chassis, compleet opgebouwd met YFZ parts van nieuwe YFZ kant en klaar is er al voor +/- 15000 €, bij Laegers zal je stuk boven de 20.000 uitkomen.. Reken er nog een 2500-3000 € bij voor PEP vering ongeveer.
The parts list includes the LSR frame, DC4 long travel arms, outlaw swing arms with LT linkage, LSR axel and LSR steering stem with Pro-taper bars. The shocks are not included in this price. Full system exhaust, intake, re jet and graphics at no charge if needed. AC racing nerf pro peg (buis wordt aan frame gelast).
Laegers
Lonestar
The parts list includes the LSR frame, DC4 long travel arms, outlaw swing arms with LT linkage, LSR axel and LSR steering stem with Pro-taper bars. The shocks are not included in this price. Full system exhaust, intake, re jet and graphics at no charge if needed. AC racing nerf pro peg (buis wordt aan frame gelast).
Laegers
Lonestar
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ja op zich wel, principieel zijn beide frames identiek aan yfz frame en kunnen alle onderdelen onderling gecombineerd worden. Je zou toch eens de US forums moeten afgaan om de verschillen te achterhalen tussen de twee. Denk dat die gewijzigd montagepunten van vering van Laegers wel voordeel is, ook Maessen past zijn frames op dergelijke wijze aan.Dutje#82 schreef:dus lonestar kader met laeger voortrein is doenbaar
Onderschat wel niet de MCLB parcours, Piron zijn Laegers zou voor MCLB bvb veel te laag liggen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be