Zelf gemaakte Skidplate
ik laat zeer binnenkort weten als dit mogelijk zou zijn ik ga mij informeren om ipv dit uit te schijfen dit uit te laseren wat veel sneller zou gaan en preciezer. het enige wat je dan zelf nog moet doen dat is een beschermstrip opleggen voor het chasis.
greetzzz
greetzzz
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Da is klappe zieSg6 schreef:ik laat zeer binnenkort weten als dit mogelijk zou zijn ik ga mij informeren om ipv dit uit te schijfen dit uit te laseren wat veel sneller zou gaan en preciezer. het enige wat je dan zelf nog moet doen dat is een beschermstrip opleggen voor het chasis.
greetzzz
Denk dat als de prijs wat meevalt je er hier snel een tiental zal kunnen verkopen. Zal ook kwa tijd en prijs veel beter meevallen indien je er meteen een tiental kan laten maken.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Als ik dit zou kunnen doen dan zal mij dit veeeeeeeel tijd besparen bij het vijlen en moet ik dan maar 1 volledige dag naar het werk om te gaan plooien want ik moet die plooibank heel de tijd aanpassen voor enkel maar 5sec te plooien en da aanpassen duurt toch wel een 15 a 20 min.Bartie schreef:Da is klappe zieSg6 schreef:ik laat zeer binnenkort weten als dit mogelijk zou zijn ik ga mij informeren om ipv dit uit te schijfen dit uit te laseren wat veel sneller zou gaan en preciezer. het enige wat je dan zelf nog moet doen dat is een beschermstrip opleggen voor het chasis.
greetzzz
Denk dat als de prijs wat meevalt je er hier snel een tiental zal kunnen verkopen. Zal ook kwa tijd en prijs veel beter meevallen indien je er meteen een tiental kan laten maken.
Als het zover zou zijn zou ik dan 2 weken jullie de tijd geven om een voorschot te betalen zo weet ik dan hoeveel er gemaakt moeten worden.
greetzzz
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Dus deze heb je gebruikt als model . Je hebt dat inderdaad goed gedaan .
Vind onderstaand model van Pro armor ook niet mis : heeft in de plaats van die ronde gaten gleuven.
Ieder zijn smaak natuurlijk .
Je moet natuurlijk zien welke prijs voor jouw haalbaar is en dat deze prijs niet overeenkomt met deze indien we ze zouden laten overkomen van uit Amerika.
Want het zou zonde zijn dat jij je tijd en energie erinsteekt als je voor dezelfde prijs deze kan laten afkomen van uit amerika
Vind onderstaand model van Pro armor ook niet mis : heeft in de plaats van die ronde gaten gleuven.
Ieder zijn smaak natuurlijk .
Je moet natuurlijk zien welke prijs voor jouw haalbaar is en dat deze prijs niet overeenkomt met deze indien we ze zouden laten overkomen van uit Amerika.
Want het zou zonde zijn dat jij je tijd en energie erinsteekt als je voor dezelfde prijs deze kan laten afkomen van uit amerika
LTR-450
Goes 520 max
Goes 520 max