Beslissing permanente terreinen West-Vlaanderen !

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Koksijde is definitief afgevoerd. Reken toch maar op minimum 2 jaar voor het klaar zal zijn.

Wij zijn alvast gestart met de voorbereiding van een pro petitie, want verwachten wel tegenstand.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

hoe geraken we dan op dit terrein?? Zal er dan moeten betaald worden
?? Ik hou liever van de off road waar de boeren rijden van land naar land tss die weggetjes. Dat is plezant want het ligt er niet altijd het zelfde bij.
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

stoftje schreef:joepie :D
hoe zit het dan in koksijde ??
Koksijde was één van de kandidaten, dus niet goedgekeurd!! :x :( :cry:
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Sg6 schreef:hoe geraken we dan op dit terrein?? Zal er dan moeten betaald worden
?? Ik hou liever van de off road waar de boeren rijden van land naar land tss die weggetjes. Dat is plezant want het ligt er niet altijd het zelfde bij.
De permanente terreinen zullen een mes zijn dat aan twee kanten snijdt. Momenteel kan men moeilijk verbieden om offroad te rijden omdat er geen andere mogelijkheden zijn. Eens de terreinen er echter zijn verwacht ik bijkomend verbod op offroad rijden.

Trouwens, bij ons in de streek wordt er echt te veel gereden en wordt de ene na de andere boerenwegel afgesloten...
senateur

Bericht door senateur »

Let op! Er staat nog niets vast. Niet te vroeg juichen. Eerst moeten Ieper en Jabbeke het nog goedkeuren. Deze morgen was er al een negatieve repliek van de burgemeester van Ieper. :( 't probleem is dat er steeds gesproken wordt van motorcrossterreinen, terwijl het over heel wat meer gaat.
Maandag doe ik navraag hoelang de procudure nog zal lopen vooraleer er definitief kan vanstart gegaan worden en de terreinen opengesteld zullen worden. 't zal zeker dit jaar nog niet zijn hoor.
Dan hebben we nog een probleem nml wie is eigenaar? wie baat uit?

Wat koksijde betreft mag je dit definitief schrappen. De kust zone kan niet in aanmerking komen voor dergelijke sporten
'k hou je verder op de hoogte
senateur

Bericht door senateur »

Het is zo dat de uitgezochte terreinen steeds vlot moeten bereikbaar zijn, en er de nodige parking moet aanwezig zijn. Het staat vast dat er inderdaad zal moeten betaald worden. Eigenlijk logisch wabt er zal permanentie moeten zijn en er zal ergens een rolbeurtpatroon moeten opgesteld worden. Wie zal uitbaten moet nog worden besproken.
Maandag starten de eerste besprekingen van de modaliteiten
Ikke

Bericht door Ikke »

Kom maar naar egem, ik woon daar maar kheb er
geen gedacht van waar ze dat zouden leggen
Maar het zou wel de max zijn in ons kleine gemeentje egem
the max, maar poperinge of ieper tis ook nie ver

Zolang er maar een komt in onze provincie
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

In de kleiputten in Pittem dacht ik dat ze een mogelijke locatie gezien hadden. Daar hangt nu nog een vervelend bordje "verboden toegang". En het ligt daar toch maar te liggen :roll:
White LTZ-450 - powered by MSD -
senateur

Bericht door senateur »

Deze locatie komt op de 4e plaats en is zeker nog niet afgeschreven. 't is wel zo dat daar nog een nieuwe laag klei aangesneden hebben. 't kan zijn dat daar in de toekomst nog een terrein komt
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Ieper is ideaal voor mij, verhuis straks naar Beselare en zit dan op 15 km van Ieper en 6 km van Komen. Perfect dus :lol:
Ikke

Bericht door Ikke »

Eenmaal op een jaar zijn die kleiputten open, met
een speciale dag van de lions club das dan voor 4x4 en
quads, en by the way die kleiputten liggen in egem
Nen goeie raad zeg nooit tegen nen echten egemnaare
dat die in pittem woont,
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

hebben jullie ook een volkslied? :)
mielke
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door mielke »

Fré schreef:In de kleiputten in Pittem dacht ik dat ze een mogelijke locatie gezien hadden. Daar hangt nu nog een vervelend bordje "verboden toegang". En het ligt daar toch maar te liggen :roll:
er mag nu toch al gereden worden in de kleiputten, mijne maat zijn lief woont ernaast en ie zegt dat er daar regelmatig rijden me quads
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

mja misschien doen ze dat dan een beetje illegaal, tenzij dat bord er niet meer staat natuurlijk, maar dat betwijfel ik.
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

No Limit Grizzly schreef:Reken toch maar op minimum 2 jaar voor het klaar zal zijn.
:x :cry: Pfff, zo lang nog illegaal crossen :twisted:
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Plaats reactie