Pagina 2 van 2

Geplaatst: wo 24 okt, 2007 20:28
door spoor!
barossa chetaa schreef:de barossa 170 cc heeft 1 carburateur en de 250 heeft er 2
fout. het nieuwe model heeft enkele carb.

Geplaatst: wo 24 okt, 2007 20:30
door L crosser
idd dat d8 dus ook :?
Afbeelding (dit is het blok van een smc is toch hetzelfde of niet)
ik zie hiet toch echt maar een carb. :wink:

Geplaatst: wo 24 okt, 2007 20:33
door sjmallie94
dat wist ik niet ,maar de ouden hebben wel 2
en L crosser je zouw zeggen dat de smc het zelfde was als de barossa ,maar dat is niet zoo die heeft een anderen motor ;) in iedergeval ik heb 250 gezien die 2 cabrateurs er op hebben ,die ik bijna gekocht had.!
maar dat van de nieuwen moddel wist ik niet :oops:

Toegevoegd na 2 minuten:

volgens mij is dat geen 2 celinder he
de 250 heeft 2 celinder en de 170 heeft er maar 1 celinder

Geplaatst: wo 24 okt, 2007 20:36
door L crosser
sorry voor off topic maar (dit is bijna seker een 2 cilinder met 2 inlaten gekoppelt aan één carburateur) :wink:

Geplaatst: wo 24 okt, 2007 20:43
door sjmallie94
dat kan ik niet zien maar we gaan nu weer on topic en we laten dit zoo :) anders komt er maar ruzzie door en dat wil ik niet

ik denk dat het aan de kleppen licht ;)

Geplaatst: do 25 okt, 2007 15:54
door stef
ik denk dat ik de oorzaak heb gevonden... filter van de benzinekraan vuil, slecht doorlopende benzinekraan.

Bij toeval ontdekt, dat wanneer ik de kraan op reserve zet, hij ee heel stuk beter loopt..(ik draaide per ongeluk de kraan op reserve) Nagekeken of er genoeg benzine in zat, wat dus zo was, toen op reserve gezet en toen liep ie wel weer beter.
Nu dus alle afstellingen die ik zelf heb verdraaid weer terug zetten en hopen dat het weer goed is...Jullie horen het nog wel.

Geplaatst: di 30 okt, 2007 10:31
door stef
En de uitlaatbocht gescheurd, wat het knallen verklaard, dit begon al iets, 2 maand terug, waarschijnlijk begonnen als klein gaatje, en als het dan maar hard genoeg knalt, word zo'n gaatje vanzelf een scheur :(