bougie kapot???
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
Heb geen standaard carbu meer, krij met een mikuni. dus dat kan het ook niet zijn. kga morgenavend alles is chekken. Ik hoop op een onstabiele massa oftewel een aansluitinkje dat gelost is. En anders vernieuwen die boedel. Kzou zondag graag is gaan testen hopelijk lukt het, die naft lijkt onwaarschijnlijk, heb nafttank helemaal volgegooid nadat ik hem helemaal in elkaar heb gestoken, en ze was helemaal leeg. kzal morgenavend wel zien. Als er mensen zijn die nog op iets anders denken laat weten he he AUB. Kword helemaal zot van da probleem.
greetz
greetz
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
heb nieuwe bougiekop gestoken, tes nog altijd hetzelfde, heb elektrische bekabeling gechekt, alles normaal. Volgens mij is het de carburatie in samenwerking met men ontsteking, als ik lichtjes gas geef gaat ie goed in toeren, tot op een bepaald toerental en dan stottert hij. Bij het starten ondervind ik nu wel dat ik enorme terugslag heb en backfire. Dat kan wijzen op een te vroege ontsteking dacht ik, zou ie daarom dan ook stotteren??? Kga nu carbu kuisen, al heb ik dat vorige week nog maar gedaan. BEN TEN EINDE RAAD
Greetz
Greetz
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
plugchoptest kan ik niet doen, kan niet in toeren gaan, dat is het probleem, tis net of men ontsteking me niet hoger laat gaan dan halfweg maximum toeren, heb alles doorgemeten en lijkt alemaal ok, nergens verlies. Heb naft al vervangen, maar dat is het ook niet, zal morgen is kijken naar men afregeling van men ontsteking,weet iemand hoe ik dat kan zien hoe hij geregeld staat?? Is het mogelijk dat deze verschoven is tijdens het rijden? Heb ook erge last van backfire en terugslag had ik voordien niet. Heb ergens 10km gereden nadat ik hem helemaal gemonteerd had, verliep subliem, tot in derde opt achterwiel en alles. Totop een moment dat ik stopte en hij viel stil, en vanaf dat moment heb ik dat probleem. Elektrisch is alles gechekt, heb zelfs alles er vanaf gehaald en juist het hoogstnodige laten steken. Heb carbu gekuist, was proper, luchtfilter ook, zie nog maar 1 optie en dat is men ontsteking, en compressie heeft uie genoeg, men enkel doet zeer van de terugslagen. Kan mij dan iemand uitleggen hoe ik men ontsteking moet regelen???
greetz
greetz
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
Ik weet het niet precies maar als je de kap eraf haalt aan je blok zit daar een soort bel onder die draait rond. dat is je vliegwiel. Hieronder zit de ontstekingplaat die kan je soms draaien om onstekingstijdstip te bepalen. Meestal zit er een sleufje om het originele tijdstip te bepalen. Maar jij had wel wat mods geloof ik dus kan hij iets vroeger gezet worden. Maar niet te veel. Alhoewel je dit zal moeten merken door geen power dus dit kan het haast ook niet zijn. OP de site van quadclubnederland staat ook nog wat erover geschreven.
http://www.quadclubnederland.nl/index.php?p=ontsteking
http://www.quadclubnederland.nl/index.php?p=ontsteking
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
thx voor de uitleg, kga er sytraks naar kijken en ga er de pston ook nog maar eens uithalen. 2weken geleden was ie ok, maar men vriendin merkt op dat hij weinig compressie heeft. Zou het van een versleten zuiger ook kunnen zijn? Heb wel in zand gereden, maar niet overdreven, en filter was proper. Kzal jullie op de hoogte houden
bedankt al he
greetz
bedankt al he
greetz
sds racer mail me eens !!!
op ad24@pandora.be, ik heb je het één en ander door gemaild!! laat je me iets weten?
thx
thx
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
hey mense heb ontsteking gechekt en was ok, heb compressie gechekt, blijkbaar heb ik een warmloper gehad, men zuigerveren zijn stuk, maar nu komt de vraag, tot hoeveel overmaatse zuiger kan je gaan? Heb nu al een 25+ steken en er zit ergens een milimeter speling op. Kan iemand me hier bij verderhelpen??? greetz