Die toetsenborden zijn los te verkrijgen, en vrij eenvoudig te installeren,.
Als je een USB toetsenbord aansluit, en het is echt een toets die blijft hangen, dan gaat dit niet veel helpen hoor, dan ga je nog dezelfde reacties krijgen van je keyboard, omdat het laptop keyboard niet wordt uitgeschakeld als je er een extern op hangt, tenzij dat je de flatcable van het toetsenbord intern losmaakt.
help laptop flipt
-
- Quad Expert
- Contacteer:
heb nu net een usb toetsenbord aangehangen en men probleem is weg, als ik nu op men laptop Z indruk sluit hijnog steeds af en op het usb toetsenbord niet...AlfA schreef:Die toetsenborden zijn los te verkrijgen, en vrij eenvoudig te installeren,.
Als je een USB toetsenbord aansluit, en het is echt een toets die blijft hangen, dan gaat dit niet veel helpen hoor, dan ga je nog dezelfde reacties krijgen van je keyboard, omdat het laptop keyboard niet wordt uitgeschakeld als je er een extern op hangt, tenzij dat je de flatcable van het toetsenbord intern losmaakt.
Dus conclusie toetsenbord van laptop stuk, wat me opvalt is dat het net 3 letters zijn die onder elkaar liggen dus zal wel iets mis zijn...
iedereen bedankt voor de tips. nu kan ik jullie terug verder helpen met mechanische problemen
greetz
waarschijnlijk vocht op gekomen, de laatste tijd iets gemorst erop?
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;