~ BootyLiciouS ~
-
- Pro Quadrider
very nice man !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadverslaafde
precies wat inkopen gedaan dazoe,
maar ziet er allemaal goed uit hé,
ben benieuwd om hem in het echt te zien,
maar ziet er allemaal goed uit hé,
ben benieuwd om hem in het echt te zien,
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Hehe thx voor de reacties
Vandaag niet zoveel kunnen doen , moeten wachten tot 2 uur eer de winkel openging en dan nog naar daar bollen .
Anyway DAG 3
Begonnen met de spoorverbreders vooraan + het verwijderen van de plastic bescherming aan de voorste remklauwen (lelijk en voor niets nodig )
Verder de Vapor aangesloten , alles is ok en getest . morgen word hij gemonteerd op zen nieuwe ondergrond
Dan samen met sprot bezoekje gaan brengen aan de quadcentrale en wat aankopen gedaan
Scooterbanden Maxxis vooraan
Radiatorgrill welke morgen word gespoten
Vaporhouder Raptor700 met insigne voor Xbar stuur
Trailtech Xbar stuur
Setje handverwarmers tegen de frisse pollekes
Vanavond nog de achterveer geplaatst en de voorbandjes om hem eens terug met zen 4 voeten op de grond te zetten
was dat effe verschieten ... laag ... vré laag
dan uit verveling en uit luiheid die verdomde netjes maar in de nerfbars gehangen
Stoot van de dag : koop ik in quadwinkel een quadlift .. kom ik thuis steek ik de veren en zet de quad op de grond om hem weer op te liften "deftig" met de quadlift ....
geraakt die er niet meer onder
nu zet ik vanachter pootjes onder de as en hef ik hem vanvoor op de lift waarna ik hem opkrik
handig zo een lift
Vandaag niet zoveel kunnen doen , moeten wachten tot 2 uur eer de winkel openging en dan nog naar daar bollen .
Anyway DAG 3
Begonnen met de spoorverbreders vooraan + het verwijderen van de plastic bescherming aan de voorste remklauwen (lelijk en voor niets nodig )
Verder de Vapor aangesloten , alles is ok en getest . morgen word hij gemonteerd op zen nieuwe ondergrond
Dan samen met sprot bezoekje gaan brengen aan de quadcentrale en wat aankopen gedaan
Scooterbanden Maxxis vooraan
Radiatorgrill welke morgen word gespoten
Vaporhouder Raptor700 met insigne voor Xbar stuur
Trailtech Xbar stuur
Setje handverwarmers tegen de frisse pollekes
Vanavond nog de achterveer geplaatst en de voorbandjes om hem eens terug met zen 4 voeten op de grond te zetten
was dat effe verschieten ... laag ... vré laag
dan uit verveling en uit luiheid die verdomde netjes maar in de nerfbars gehangen
Stoot van de dag : koop ik in quadwinkel een quadlift .. kom ik thuis steek ik de veren en zet de quad op de grond om hem weer op te liften "deftig" met de quadlift ....
geraakt die er niet meer onder
nu zet ik vanachter pootjes onder de as en hef ik hem vanvoor op de lift waarna ik hem opkrik
handig zo een lift
Laatst gewijzigd door DaZoe op di 27 nov, 2007 22:55, 2 keer totaal gewijzigd.
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
-
- Quadverslaafde