Pagina 2 van 2
Geplaatst: do 08 nov, 2007 16:45
door No Limit W-tec
Ik merk dat zowat iedereen vindt dat quads dag van vandaag klein zijn : YFZ, LTR, TRX, W-tec,... en dat kan idd wel kloppen, ze worden zo compact mogelijk gemaakt.
Voordeel is dat kleinere mensen er ook mee kunnen rijden en dat grote mensen met kleine aanpassing (hoger stuur en/of hoger zadel) ook naar wens kunnen maken. Zet maar eens iemand van 160 cm op een Raptor of DS
Je merkt ook dat grote quads het vaak niet goed doen in competitie wegens te hoog zwaartepunt en te groot totaal gewicht : Raptor 700, DS650, Renegade.
Geplaatst: do 08 nov, 2007 17:00
door Dutje#82
ik denk dat die kawa wel best goed gaat, dat hij inderdaad genepen wordt verkocht, als je de juiste dingen weet dat hij volluit gaat !
uitlaat en powercommander en je bent al heeeel eindje vertrokken
vond ze nog mooi over de kippen lopen in berck ook dusja.. een 7,5/10 voor mij
Geplaatst: do 08 nov, 2007 17:33
door JR
Zoals elke 450 kan hij er super uitzien.
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Het hangt af van wat je wil, alleen competitie of ook op de baan rijden. Dat is de eerste keuze die je moet maken. Vervolgens moet je kijken of je de volledige verbouwing wil doen. Uiteindelijk kies je een merk en je bent er ... Dan nog alles uitvoeren
Geplaatst: do 08 nov, 2007 17:49
door Twan #33
Ik vind persoonlijk een kleine quad erg fijn
voelt goed aan en je hebt niet het gevoel dat je met een tank aan het rijden bent
Geplaatst: do 08 nov, 2007 22:32
door ~JoAcHiM~
JR schreef:Zoals elke 450 kan hij er super uitzien.
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Het hangt af van wat je wil, alleen competitie of ook op de baan rijden. Dat is de eerste keuze die je moet maken. Vervolgens moet je kijken of je de volledige verbouwing wil doen. Uiteindelijk kies je een merk en je bent er ... Dan nog alles uitvoeren
De link die je geeft is (of was) een KFX400 aka Z400.
Geplaatst: do 08 nov, 2007 22:41
door JR
~JoAcHiM~ schreef:JR schreef:Zoals elke 450 kan hij er super uitzien.
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Het hangt af van wat je wil, alleen competitie of ook op de baan rijden. Dat is de eerste keuze die je moet maken. Vervolgens moet je kijken of je de volledige verbouwing wil doen. Uiteindelijk kies je een merk en je bent er ... Dan nog alles uitvoeren
De link die je geeft is (of was) een KFX400 aka Z400.
Stond toch toen omschreven als kfx450 (anders zou ik het niet zo genoemd hebben), maar als jij zegt dat het een KFX is dan geloof ik jou eerder
Geplaatst: vr 09 nov, 2007 12:22
door ~JoAcHiM~
hé, niet erg hoor. Vind ze allemaal even mooi
Aan het chassis kun je zien dat het om een kfx400 gaat. Het is geen alu.
Er is inderdaad een 450 van gemaakt met een bigbore kit. Zal wel niet onderdoen voor de nieuwe, integendeel.
Geplaatst: vr 09 nov, 2007 12:24
door epix no-fear
ik denk dat die kfx zo'n 2keer in mijn lt500 paste haha.
wel een mooi dingetje.
en inderdaad het geluid is een beetje raar standaart maar het went wel.
je hoort meteen dat er een kfx aan komt.