beestje te koop

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

heb gezien dat quadfun de turbokits nu ook verdeeld voor de 700
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

Zit precies een vogeltje in :D , maar vind het wel vet.

Aan te raden voor baan gebruik? (woon/werk)
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Is zeker aan te raden hoor, maar het verbruik moet ge ook erbij nemen natuurlijk. Die pk's hebben dorst en di moeten natuurlijk voorzien worden van de nodige brandstof :wink:

Maar dat is met alles zo als ge iets gaat opvoeren hé :wink:
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

ik vind dat je voor die prijs(tenslotte 5000€ voor de kit) evengoed een r6 of r1 motor kan overbouwen,het zal je bijlange zoveel niet kosten dan en je gaat er nog meer fun aan beleven

voor het afblaasgeluidje moet je het tenslotte niet doen al oogt het natuurlijk wel schitterend :!:
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Daar ben ik zo zeker nog niet van hoor. Ik heb met verschillende mensen gepraat die hier meer ervaring over hebben, en allemaal weten ze te vertellen dat het kader na enige tijd krom trekt. Dus als ge om de zoveel tijd een andere kader moet hebben ishet wel een zeer kostelijke grap.

De kader van een quad is er gewoon niet op gemaakt om dergelijke krachten te verdragen of ge moet uw kader al super gaan verstevigen. Dan nog blijft ge met allerlei aanpassingen over zoals remsysteem en noem maar op.

Dus op het einde van de rit denk ik dat ge ook een heel pak geld kwijt zijt :wink:
Plaats reactie