Cannondale : Reborn
-
zilladude
- Pro Quadrider

- Berichten: 3419
- Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
- Locatie: tienen, belgie
komt mooi in orde precies !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
ProBlaster
- Quadracer

- Berichten: 1209
- Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 22:44
- Locatie: in de garage
- Contacteer:
Vandaag het voorplastic gepoetst dus dat ziet er weer wat beter uit. En ook ff de nieuwe handvaten erop gezet.
Plastic is nu wel wat dofger geworden maar wel weer bijna helemaal glad, dus al die krassen eruit. Maar met een laagje Turtle Wax krijg ik die glans wel weer terug.


Plastic is nu wel wat dofger geworden maar wel weer bijna helemaal glad, dus al die krassen eruit. Maar met een laagje Turtle Wax krijg ik die glans wel weer terug.


Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
zilladude
- Pro Quadrider

- Berichten: 3419
- Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
- Locatie: tienen, belgie
gebruik plastic renieuwer ! dat werkt ook goed
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
ProBlaster
- Quadracer

- Berichten: 1209
- Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 22:44
- Locatie: in de garage
- Contacteer:
Vandaag de brandstoftank aanpassing gedaan.
De originele tank aansluitingen zijn van die zogenaamde "quik disconnects". Als je deze losklikt sluiten deze ook meteen af. Maar door dat interne mechanisme wordt de doorstroming heel erg beperkt. Normaal gaat dit NET wel NET niet en kan problemen leveren zoals een oververhitte brandstof, omdat deze te veel weerstand heeft.
Ik heb dus een modificatie kit besteld in Amerika. Op deze manier krijg ik een 4 keer zo grote doorstroming.
Ook heb ik meteen alle brandstof slangen vervangen voor nieuwe speciaal voor hoge druk. De brandstof slangen die er origineel op zitten zijn niet eens geschikt voor injectie met hoge druk en zijn na een tijd dus ook echt verrot. Dit was dus ook het geval met de brandstof slangen die origineel op de quad zaten.



Dit is de demper die ik ga gebruiken. Is de originele, maar deze is wel makkelijk aan te passen voor meer vermogen. Ik ga dus proberen om de demper zo te maken dat ie niet veel lawaai maakt en toch voldoende flow heeft.

De originele tank aansluitingen zijn van die zogenaamde "quik disconnects". Als je deze losklikt sluiten deze ook meteen af. Maar door dat interne mechanisme wordt de doorstroming heel erg beperkt. Normaal gaat dit NET wel NET niet en kan problemen leveren zoals een oververhitte brandstof, omdat deze te veel weerstand heeft.
Ik heb dus een modificatie kit besteld in Amerika. Op deze manier krijg ik een 4 keer zo grote doorstroming.
Ook heb ik meteen alle brandstof slangen vervangen voor nieuwe speciaal voor hoge druk. De brandstof slangen die er origineel op zitten zijn niet eens geschikt voor injectie met hoge druk en zijn na een tijd dus ook echt verrot. Dit was dus ook het geval met de brandstof slangen die origineel op de quad zaten.



Dit is de demper die ik ga gebruiken. Is de originele, maar deze is wel makkelijk aan te passen voor meer vermogen. Ik ga dus proberen om de demper zo te maken dat ie niet veel lawaai maakt en toch voldoende flow heeft.

Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:




